Gå til innhold

Ullstrømpebukse med videst liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en litt kompakt baby og synes mange av ullstrømpebuksene er så smale og stramme i livet. Noen som har tips til videre modeller/merker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Nøstebarn er løse i livet, men må legge til at min baby er liten/slank. Har bare lagt merke til at de sitter ekstra løst ☺

Anonymkode: 144f6...3f3

• Liker 1
Skrevet

MP sine på Barnas hus synes jeg er vide. Han har ei fra Safa og, men dette er i større størrelser da. Vet ikke hvordan det er med baby

Anonymkode: ca92c...eca

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Kokkilokki skrev:

Har en litt kompakt baby og synes mange av ullstrømpebuksene er så smale og stramme i livet. Noen som har tips til videre modeller/merker?

Hva med å bruke ullongs + sokker i steden? Da kan du bare kjøpe en eller to str større en vanlig, og evt brette opp det som blir for langt i lengden på bena? http://www.stormberg.com/no/fjellgeit-2-lags-ullongs-barn-1-7.html#20564

Anonymkode: 89f1e...39c

• Liker 1
Skrevet

Safa sine er kjempetrange på min lange/relativt slanke baby/gutt. MP sine synes jeg var elastiske, men hadde jeg hatt en michelinbaby hadde jeg kanskje gått for myke longs med sokker - longs fra Joha og Polarn er ganske greie uten stram strikk.

Anonymkode: b51cb...e8a

• Liker 1
Skrevet

Da datteren min var baby husker jeg at disse fra Tom og Trine hos Sparkjøp var vide. Aner ikke om det er sånn fortsatt, men om du har en Sparkjøp-butikk i nærheten kan det kanskje være verdt en sjekk?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har god og rund baby, og for meg så er det bare Hust & Claire buksene som passer. Særlig de "joggebuksene" med snøring i livet er romslige (ull). 

Anonymkode: e75d6...19e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...