AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg har tatt 3 av de billigtestene fra ebay nå, og alle har blitt hvite, og har ikke tenkt noe mer over det. Men nå er det 4 dager siden jeg skulle hatt mensen, så jeg leste på nettsiden, og der står det at man skal ta 2 dråper i de vinduene på testen, mens jeg har dyppet den og holdt den der i 10 sek, slik jeg har sett på andre tester. Noen som har brukt disse å kan forklare meg hvordan dere gjør det? Har ikke sånn pipette..Anonymkode: 09e96...d64
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Ingen som har prøvd slike? Anonymkode: 09e96...d64
Ny Bruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Siden de heter Midstream, så skal de holdes under "srålen" mens du tisser eller i en kop. Forstår ikke hvorfor de skulle ha den rosa delen som tas av hvis meningen var å ta noen dropper inn i vinduet.
Hvalen Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Kan du ikke bare kjøpe en test på apoteket, så er du helt sikker på at det blir korrekt?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 9 minutter siden, Ny Bruker skrev: Siden de heter Midstream, så skal de holdes under "srålen" mens du tisser eller i en kop. Forstår ikke hvorfor de skulle ha den rosa delen som tas av hvis meningen var å ta noen dropper inn i vinduet. Det er jo det vi har trodd også, men så står det dette: 3.Draw urine sample into dropper, and dispense it into Sample well Test line Control line the sample well on the cassette (2 drops, approximately 100uL). Be careful not to overfill the absorbent pad. Så blir ganske i tvil da. Anonymkode: 09e96...d64
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 8 minutter siden, Hvalen skrev: Kan du ikke bare kjøpe en test på apoteket, så er du helt sikker på at det blir korrekt? Ja, kommer til å gjøre det hvis jeg ikke får mensen de nærmeste dagene. Anonymkode: 09e96...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå