AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg har datet en fyr to ganger og føler allerede nå at det verken er noen kjemi eller tiltrekning der. I tillegg presterte han å komme med en kommentar jeg reagerte på under den siste daten. Han sa at han så ofte tenkte stygge tanker når han ser gravide damer, tanker som "Hvem har vært villig til å ligge med deg? Han må ha vært dritings". Dette syntes jeg var utrolig lite sjarmerende! Syntes det er veldig turn off når man kritiserer folks utseende slik. Hvordan hadde dere reagert på en slik melding og hvordan legger jeg det pent frem på SMS at jeg ikke er intressert? Anonymkode: 9ecfe...650 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Jeg hadde fått skikkelig avsmak av en slik kommentar, det sier jo mye om hans verdier i livet. Du kan bare skrive at du ikke tror det kommer til å utvikle seg til noe mer mellom dere, og at du derfor synes det er greiest å avslutte her. Hadde ikke orket å legge så mye imellom når han selv er så flåsete i kjeften. Eller du kan skrive: Jeg tenker så stygge tanker når jeg er på date med deg. Hvem i huleste vil vel ligge med deg? De må ha vært dritings. Neida. Anonymkode: 5c2d2...0c4 15
Mippi Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde fått skikkelig avsmak av en slik kommentar, det sier jo mye om hans verdier i livet. Du kan bare skrive at du ikke tror det kommer til å utvikle seg til noe mer mellom dere, og at du derfor synes det er greiest å avslutte her. Hadde ikke orket å legge så mye imellom når han selv er så flåsete i kjeften. Eller du kan skrive: Jeg tenker så stygge tanker når jeg er på date med deg. Hvem i huleste vil vel ligge med deg? De må ha vært dritings. Neida. Anonymkode: 5c2d2...0c4 Hadde vært helt utrolig bra om han hadde fått en slik kommentar i retur. 5
fuglekvitter__ Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr to ganger og føler allerede nå at det verken er noen kjemi eller tiltrekning der. I tillegg presterte han å komme med en kommentar jeg reagerte på under den siste daten. Han sa at han så ofte tenkte stygge tanker når han ser gravide damer, tanker som "Hvem har vært villig til å ligge med deg? Han må ha vært dritings". Dette syntes jeg var utrolig lite sjarmerende! Syntes det er veldig turn off når man kritiserer folks utseende slik. Hvordan hadde dere reagert på en slik melding og hvordan legger jeg det pent frem på SMS at jeg ikke er intressert? Anonymkode: 9ecfe...650 Kan du skrive det rett ut til han at du syntes det var dårlig gjort og bedt han gå litt mer i seg selv og sitt eget utseendet før han dømte folk sånn? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Høres litt psyko ut, ingen med litt vett i skolten, sier sånne ting. Jeg hadde sagt rett ut at jeg ikke vil ha noe mer med den personen å gjøre.
Ardenus Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Du kan si: Det er vel en god grunn til at du ikke har barn 8
fuglekvitter__ Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Høres litt psyko ut, ingen med litt vett i skolten, sier sånne ting. Jeg hadde sagt rett ut at jeg ikke vil ha noe mer med den personen å gjøre. Hvordan da? Kan dere formulere dere litt mer om disse personene?
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2016 #8 Skrevet 19. november 2016 På 17.11.2016 den 16.44, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr to ganger og føler allerede nå at det verken er noen kjemi eller tiltrekning der. I tillegg presterte han å komme med en kommentar jeg reagerte på under den siste daten. Han sa at han så ofte tenkte stygge tanker når han ser gravide damer, tanker som "Hvem har vært villig til å ligge med deg? Han må ha vært dritings". Dette syntes jeg var utrolig lite sjarmerende! Syntes det er veldig turn off når man kritiserer folks utseende slik. Hvordan hadde dere reagert på en slik melding og hvordan legger jeg det pent frem på SMS at jeg ikke er intressert? Anonymkode: 9ecfe...650 Og du hare fremdeles kontakt med denne skapningen????
Sariou Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 Hva svarte du? Jeg hadde ikke klart å la være å si noe der og da. Sånn sier man bare ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Forstår ikke problemet. Det er jo helt vanlig å tenke slik? Anonymkode: 5609f...6da 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke problemet. Det er jo helt vanlig å tenke slik? Anonymkode: 5609f...6da Tror ikke det er så vanlig. Og man sier det i hvert fall ikke høyt. Anonymkode: 1ff1b...611 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #12 Skrevet 19. november 2016 Jeg verken tenker dette stille eller høyt Hvordan andre ser ut bryr jeg meg ikke om, med mindre det skal være en god grunn (kjærestetematikk) rundt det Hadde reagert der og da, jeg. Spurt hvorfor han sier sånt og om det skulle bry meg Anonymkode: 4bae1...b5d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Da han kom med kommentaren så sa jeg meningen min med en gang, da bare lo han det vekk og sa han ikke kunne noe for at han tenkte sånn. Han er mildt sagt ikke et glansbilde, så rart han får seg selv til å si sånt om andre, han ser nok ikke bedre ut enn dem. Jeg avsluttet enkelt og greit over SMS, sa at vi ikke hadde noen kjemi. TS. Anonymkode: 9ecfe...650 4
Sariou Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke problemet. Det er jo helt vanlig å tenke slik? Anonymkode: 5609f...6da Å tenke det er én ting, å si det til noen man kjenner godt, er også én ting. Å si det til noen man bare så vidt har møtt før, tidlig i en datingprosess, vitner om manglende sosiale antenner. 3
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke problemet. Det er jo helt vanlig å tenke slik? Anonymkode: 5609f...6da Om det er vanlig å tenke slik er en ting, men det er DEFINITIVT ikke vanlig å si dette høyt til en date!?!? Da er man rimelig blåst spør du meg. Hadde bedt han om å finne seg en annen date!
Gjest lipgloss Skrevet 20. november 2016 #16 Skrevet 20. november 2016 Hadde fått totalt avsmak for noen verdier,ikke ofte jeg sier det men tror jeg hadde reist meg og bare gått. Håper du er kvitt ham nå
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 Kvalmt. Hadde en venninne som sa at hun og kjæresten lo da de så bilder på tv av Utøya-ofrene. De kommenterte visst hvert eneste offer sin stygge nese, skeive munn og ekle fregner. De har i tillegg to barn sammen. Kuttet kontakten med henne etter det. Og hvor hun presterte å kalle et barn i min familie stygg/han så syk ut og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne si at han var fin. Sykt å si. Anonymkode: ecdf9...3dc 2
Gjest lipgloss Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvalmt. Hadde en venninne som sa at hun og kjæresten lo da de så bilder på tv av Utøya-ofrene. De kommenterte visst hvert eneste offer sin stygge nese, skeive munn og ekle fregner. De har i tillegg to barn sammen. Kuttet kontakten med henne etter det. Og hvor hun presterte å kalle et barn i min familie stygg/han så syk ut og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne si at han var fin. Sykt å si. Anonymkode: ecdf9...3dc Omg syke mennesker,hadde blitt kvalm av å høre på dem😳😳
Gjest BethD Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvalmt. Hadde en venninne som sa at hun og kjæresten lo da de så bilder på tv av Utøya-ofrene. De kommenterte visst hvert eneste offer sin stygge nese, skeive munn og ekle fregner. De har i tillegg to barn sammen. Kuttet kontakten med henne etter det. Og hvor hun presterte å kalle et barn i min familie stygg/han så syk ut og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne si at han var fin. Sykt å si. Anonymkode: ecdf9...3dc HVA?! Jeg skjønner ikke at disse menneskene har venner eller kjærester.. Jeg kjenner jeg blir dårlig
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #20 Skrevet 20. november 2016 Du trenger jo ikke svare. Nå vet du at han har vist deg hvem han er og det er bra i seg selv. Fint når kjipe folk avslører seg selv. Anonymkode: dbb17...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå