Gå til innhold

Skalla med ølmage - dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i begynnelsen av 30-årene. Mistet håret for mange år siden, så raker alt av. Jeg er lat, så er ganske slank, tynne armer og små skuldre, men med en ølmage. Ellers tror jeg at ansiktet mitt er ok, og jeg er 183 høy. Hvor stort problem er eventuelt kroppen og håret i en date-situasjon?

Anonymkode: 97907...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skallet er ikke dealbreaker for meg, men overvekt er det. Litt mage er ok, men ikke stor / helt ute av form. 

Anonymkode: 06bd4...f1d

• Liker 6
Skrevet

Det kommer vel an på hva du søker? Vil ikke tro du søker en godt trent jente som er glad i friluftsliv o.l hvis du selv er lat og har ølmage? Det finnes mange menn med ølmage, så jeg vil jo tro at du er alright for damer som er litt late og overvektige også. Det blir jo veldig kræsj om du finner noen som er veldig opptatt av å være sunn om du absolutt ikke er opptatt av det. 

Om du har hår eller ei tror jeg ikke spiller en rolle for de fleste.

Anonymkode: ee6ff...a3e

• Liker 1
Skrevet

Verken skalla eller overvektig er vel mulig for kvinner å sette som preferanser i søken på en partner i nettdating f.eks? 
Poenget er at ingen av delene og spesielt ikke begge sammen hjelper på.

Er også skalla og i 30årene men er mer en kroppsbygger istedenfor sånn utenom. Min erfaring er at mange liker ikke skalla menn noe som er greit. Mens andre liker ikke kroppbygger (bole) kropper, eller kombinasjonen av dem begge. 

En må nok akseptere at en representerer noe utenfor det normale som er for de spessielt interesserte. 

Anonymkode: 87699...f3e

Skrevet

Lat, tynne armer og ølmage= dealbreaker for meg.

Kvinne- på samme alder som deg

Anonymkode: 4b0c9...e0e

Skrevet

Begge deler er ganske uattraktivt i mine øyne og hadde nok ikke slått så bra ut i en ren dating-situasjon. Dersom vi ble kjent med hverandre i en annen setting, hadde det nok ikke spilt noen rolle om jeg virkelig likte deg på andre måter. :) 

Anonymkode: 622ae...dbe

• Liker 1
Skrevet

Skalla er null problem, ølvom derimot. Begynn å tren da vel. Eller sats på tjukke damer. 

Anonymkode: 521a8...c6a

• Liker 2
Skrevet

Et godt råd: Ikke still slike spørsmål på KG. Du vil få ca. 90% dritt, 8% hysteriske feminister etter deg, 1,9% bitterpikker på tråden og 0,1% gode råd.

Anonymkode: 34318...083

Skrevet

Som de over sier, så har det betydning for målgruppen din. 

At du er skalla er ikke noe problem. De fleste kvinner vet at de fleste menn blir tynne i håret etter hvert.

Ølvommen skremmer nok vekk alle som like å være fysisk aktive. 

Anonymkode: cee78...9a5

Skrevet

Hår er en dealbreaker for meg, men bare om man prøver å "skjule" hårtap ved å ha langt hår og prøve å dekke over områder, eller å spare ut langt hår på de få hårstråene man har igjen. Synes derimot skalla hår kan være ganske sexy 😊

Ølvom er ikke en dealbreaker heller, men det spørs omfanget av den. Jeg tiltrekkes ikke av det ekstreme ved hverken overvekt, undervekt eller trent kropp. 

Du skriver at du er lat og det spørs jo også i hvilken grad. Tror kanskje en person som er litt aktiv med ølvom lettere kan "passere" enn en som bare ligger på sofaen og spiser snop.

Anonymkode: d50a1...61a

Skrevet

Trøst deg med en ting, du kan slanke bort litt fett. Hår kan du også få transplantert fra andre steder på kroppen, eventuelt kan du bruke tupe. Det er mye mer synd på dem som er født med for lite mellom ørene.

Anonymkode: 34318...083

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er kun og bare opptatt av ytre og overfladiske verdier. Har du ikke disse, utseende, penger, status, så er du ikke direkte uattraktiv, men du er på ingen måte attraktiv eller interessant i kvinners øyne.

Til trass for alt babbel fra kvinner, de er ikke interessert i noen å dele meninger, tanker, følelser med, noen som lytter, forstår, bryr seg om, er glade i dem. True story.

Anonymkode: 75704...376

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er kun og bare opptatt av ytre og overfladiske verdier. Har du ikke disse, utseende, penger, status, så er du ikke direkte uattraktiv, men du er på ingen måte attraktiv eller interessant i kvinners øyne.

Til trass for alt babbel fra kvinner, de er ikke interessert i noen å dele meninger, tanker, følelser med, noen som lytter, forstår, bryr seg om, er glade i dem. True story.

:troest:

Anonymkode: 8b09c...ac2

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er min erfaring også. Jeg er 187, veier 96 kilo, blond, har greit med muskler men ikke noe sånn voldsomt. Jeg ser normal ut, men ikke noe sånn wow. Legger jeg ut bilde av meg på nettdating så er det laber respons. Legger jeg ut av broren min som trener aktivt (han konkurrer i sykling) så blir det voldsom respons med en gang.

Anonymkode: c03e6...d89

Skrevet

Det er nok kun et fåtall av kvinner som bryr seg om hårtap, med mindre du føner det som englehår og har midtskill med tre hårstrå. Rak hodet og du ser bare kul ut!

Kjenner en haug med damer som ikke bryr seg om litt mage, så tror ikke du skal være bekymret. 

Det at du sier at du er lat er mer turn off....

Skrevet

Ingenting av dette er noen dealbreaker for meg, så lenge kjemien stemmer.

Skrevet

Ølmage er dealbreaker og direkte usexy. At en mann er skallet gjør absolutt ingenting. Det er naturlig med hårtap for mange menn, overvekt er ikke naturlig og ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 54a2b...146

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jenter er overfladiske? Jo, for har du ikke smal hofte, store pupper, sprer bein og har sagflis mellom ørene, så er du ikke verdt noe...   :rasende:
Er du jente i gjennomsnittlig størrelse, uten midje, med kunnskap om både verktøy, bil, tv-spill og øl, og om du i tillegg har litt egne meninger, så springer mannfolka rimelig kjapt til nærmeste som ikke utfordrer manndommen hans!

Anonymkode: abcfa...fe8

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jenter er overfladiske? Jo, for har du ikke smal hofte, store pupper, sprer bein og har sagflis mellom ørene, så er du ikke verdt noe...   :rasende:
Er du jente i gjennomsnittlig størrelse, uten midje, med kunnskap om både verktøy, bil, tv-spill og øl, og om du i tillegg har litt egne meninger, så springer mannfolka rimelig kjapt til nærmeste som ikke utfordrer manndommen hans!

Anonymkode: abcfa...fe8

Helt riktig. Menn som troner på utseendeskalaen som dere kvinner flokker etter kan vrake og velge. Det betyr som regel at de velger noen som ikke har en haug med komplekser, men noen som har noe å bidra med for hans del. Slik at de blir jevnbyrdige.

Hvis du gikk etter en fyr som lå på ditt nivå, eller lavere, i utseeendeskalaen, eller hvis du rett og slett ga blaffen i å være overfladisk og faktisk gikk etter en fyr som matchet din personlighet, så ville du finne noen som det klaffet med, noen som ikke løp fordi du har egne meninger men tvert i mot satte pris på det, lyttet, og gjerne diskuterte med deg for å forstå deg og ditt syn bedre.

Men hey, fortsett å være overfladisk du, fortsett å løpe etter de mannfolkene som alle andre kvinner flokker rundt. Det fungerer sikkert kjempebra. Det har det jo gjort så langt, ikke sant?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig. Menn som troner på utseendeskalaen som dere kvinner flokker etter kan vrake og velge. Det betyr som regel at de velger noen som ikke har en haug med komplekser, men noen som har noe å bidra med for hans del. Slik at de blir jevnbyrdige.

Hvis du gikk etter en fyr som lå på ditt nivå, eller lavere, i utseeendeskalaen, eller hvis du rett og slett ga blaffen i å være overfladisk og faktisk gikk etter en fyr som matchet din personlighet, så ville du finne noen som det klaffet med, noen som ikke løp fordi du har egne meninger men tvert i mot satte pris på det, lyttet, og gjerne diskuterte med deg for å forstå deg og ditt syn bedre.

Men hey, fortsett å være overfladisk du, fortsett å løpe etter de mannfolkene som alle andre kvinner flokker rundt. Det fungerer sikkert kjempebra. Det har det jo gjort så langt, ikke sant?

Hæ?

Anonymkode: 8b09c...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...