Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har desverre komnet i en knipe økonomisk, og er i år nødt til å få ned kostnadene mest mulig. Har dere tips til rimelige gaveideer? Trenger gaver til både barn, voksne og eldre. 

Jef ønsker ikke legge ut om situasjonen til venner og familie, så det er ikke et alternativ å lage avtaler om gavløs-jul. 

Håper på mange gode tips! 😊

Anonymkode: 9c1fd...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du strikke? I min erfaring setter i allefall eldre pris på hjemmestrikkede votter/skjerf/luer.

Ellers kan du sjekke litt rundt på black friday. Da er det ofte veldig gode tilbud i flere butikker.

Fant denne listen over nettbutikker som hadde dette i fjort, og da har de det sikkert i år og hvis det kan hjelpe.

https://netthandel.no/black-friday/

Anonymkode: 04b9b...b8a

Skrevet

Definer rimelig, og hvor mange du må kjøpe til + evt. alder og kjønn om du vil ha veldig spesifikke ideer.

De har billige ting på apotek, som gavepakker med såper, kremer, enkelt snop, pukka te, etc.

Skrevet

Gå gjennom juleforumet her, der er det i år kommet flere tråder om samme, så da får du fine tips fra rundt 50kr(under det også)-rundt 100kr! :) Kan komme med tips senere i kveld, om det blir tid (er på jobb). Sikker på at du får ordnet koselige men rimelige gaver til alle du ønsker å gi noe til! :) Støtter meg eller til det @NordTroll skriver over her, kjekt å vite hva du definerer som rimelig, og evt kjønn og alder. 

Skrevet

Ta vare på for eksempel syltetøyglass. Pynt det litt med noe bånd osv. Så kan du lage noe karameller, marsipan oppi der. Ellers ett tips er å melde seg inn i "vi som elsker DIY og smarte tips". Der er det mye man kan lage for en billig penge som kan være fine gaver :)

Anonymkode: 53633...905

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta vare på for eksempel syltetøyglass. Pynt det litt med noe bånd osv. Så kan du lage noe karameller, marsipan oppi der. Ellers ett tips er å melde seg inn i "vi som elsker DIY og smarte tips". Der er det mye man kan lage for en billig penge som kan være fine gaver :)

Smeltet en gang stearin fra gamle lys jeg hadde. Tok avisen oppi stearinet så det ble tennbriketter. Så kan man pynte litt på boksen man legger de i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...