Gå til innhold

Hva gjør man når kommunikasjonen er forskjellig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en kjempetrivelig kar på byen for en mnd siden. Etter dette så ble det til at etter 3 uker vekslet vi noen ord på fb som jeg synes var ganske så platoniske, så jeg la han egentlig litt bort i hodet pga kommunikasjonen på nett. Det tok 3 uker fordi jeg glemte å si hva etternavnet mitt var.:laugh:
Jeg møtte han i helga igjen og det var jo ikke noen tvil om at han ble kjempeglad for å se meg igjen. Han gikk fra ei veldig pen jente (hun så sjokkert og småsnurt ut) som han pratet med og han gikk fra kompisene sine uten å tenke over det 2 ganger..
Han spurte om vi skulle finne på noe neste helg når han mest sannsynligvis ikke jobbet, jeg fikk tlfnr hans og han forlot ikke min side.. Han ble med på en fest etterpå også selv om han egentlig ville hjem. I det heletatt så snakket han veldig mye om både bo, jobb, venner og familie!
Etterpå pr mld har det vært samme greia igjen! :dry: han svarer, men det er så tørt og enveiskjørt at jeg nesten begynner å lure på om han har 2 personligheter.

Jeg har selvsagt spurt hva venninnene mine har sett, og de alle sier at han helt klart er over gjennomsnittet interessert. De skylder på det at han er flink med berøringer, forsiktige kyss når jeg prater med andre, han passer på hvor jeg går, ser han at jeg føler ubehag over noe er han på pletten med en gang og sender meg veldig varme blikk på avstand. Og det faktum at han ikke maser om sex synes de er en kjempebonus.

MEN dette med kommunikasjon er virkelig noe som plager meg... Så da spør jeg dere siden jeg umulig kan ha opplevd dette som førstemann..! Er det virkelig vanlig at man kan vise så mye interesse og prate om ALT når man er sammen og så være så tørr på skrift? Jeg vet virkelig ikke om jeg burde ta skriftlig kommunikasjon som et hint om mindre interesse..!

Anonymkode: a38e0...000

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig vanlig at man kan vise så mye interesse og prate om ALT når man er sammen og så være så tørr på skrift? Jeg vet virkelig ikke om jeg burde ta skriftlig kommunikasjon som et hint om mindre interesse..!

Anonymkode: a38e0...000

Definitivt. Ikke alle som er glade i sms og småprat på den måten (meg selv inkludert). Du må ta det han sier og gjør, når dere treffes, som fasiten i dette tilfellet. 

Skrevet

Det er jo det som skjer når dere er fysisk sammen som betyr noe. Han hater vel bare skriftlig kommunikasjon mellom dere.

Skrevet

Det viktigste er vel hvordan han er når dere er i sammen. Mange som ikke liker sms ja. Tenk om det hadde vært omvendt. Så lidenskapelig i meldinger, men så tørr når dere møtes. Han høres ut som en fin mann ihvertfall:) 

Skrevet

Handling > ord. Dersom han tar initiativ til å treffes ville jeg stolt på at han var interessert.

Anonymkode: 699b0...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...