MarinaC Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 (endret) Ønsker å begynne med dermarolling, men ønsker etter hvert å bruke andre produkter enn de som selger rullen anbefaler. Er det noen som har tips? Spesielt til serum. Prøvde å lete på forumet, men kunne ikke finne noe konkret. På forhånd takk Endret 17. november 2016 av MarinaC
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Det er en tråd om dette litt lengre ned på siden. Mange av dermaroller serumene er tull da de slettes ikke egner seg til dermarolling. Om du skal bruke nie annet bruk en nøytral ansiktsolje feks da mange serum inneholder ingredienser som ikke egner seg til dermarulling. Selv bruker jeg serum når jeg ruller fordi det lindrer veldig og jeg føler huden får det den trenger av fukt. Jeg bruker white lotus scar serum, dette serumet blir også brukt i salongbehandlinger og det er et godt merke som har dermaroller produkter for salong og hjemmebruk. En flaske varer lenge for meg (ca 4 mnd om jeg bruker det daglig) og om du kun bruker det med behandlingen så vil det jo vare enda lengre siden du kun behandler en gang hver 14 dager. Det er vel anbefalt at du bruker det i minimum 4 dager etter behandlingen noe jeg tror er lurt da huden trenger litt ekstra pleie etterpå. Du kjøper det enten fra UK eller fra en norsk nettbutikk. Anonymkode: 57a8a...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå