Gjest Jacklost Skrevet 17. november 2016 #1 Del Skrevet 17. november 2016 Er det noen andre her som ser fram til gjennopplivningen? Jeg gleder meg noe sykt :D Men dumt ikke Mahone skal være med /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Del Skrevet 17. november 2016 Vet du nær det kommer? Gleder meg masse, vurderer å se alt om igjen for å være godt forberedt. Anonymkode: 8cb8b...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3 Del Skrevet 18. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du nær det kommer? Gleder meg masse, vurderer å se alt om igjen for å være godt forberedt. Anonymkode: 8cb8b...63d Det skal komme i løpet av våren 2017 sier de Jeg har ønsket meg en ny sesong i mange år :D Folk sa det aldri ville skje og forklarte hvorfor osv og jeg begynte å tro på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 18. november 2016 #4 Del Skrevet 18. november 2016 HELL YEAH!! Var skikkelig lei meg når det ble slutt. Spennende å se hvordan de utvikle historien utifra siste sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #5 Del Skrevet 18. november 2016 28 minutter siden, Outlander skrev: HELL YEAH!! Var skikkelig lei meg når det ble slutt. Spennende å se hvordan de utvikle historien utifra siste sesongen. Så du de tilleggs episodene i 2009? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 18. november 2016 #6 Del Skrevet 18. november 2016 Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #7 Del Skrevet 18. november 2016 11 minutter siden, Outlander skrev: Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med Han var favoritt karakteren min /: De sier det blir 10 episoder, håper dette leder til en ny sesong eller en spin off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. januar 2017 #8 Del Skrevet 2. januar 2017 Ikke lenge igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 2. januar 2017 #9 Del Skrevet 2. januar 2017 Herlig. Ikke fått med meg før nå at det blir en ny sesong. Når kommer denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 2. januar 2017 #10 Del Skrevet 2. januar 2017 Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. januar 2017 #11 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Leifern skrev: Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? Jeg synes alle sesongene var fantastiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 2. januar 2017 #12 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Leifern skrev: Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? For å oppsumere; 1. Oi! Dette var bra! 2. Hm, ja ok.. 3. Meh, skvip. 4. Ser hvor dere vil, men det fungerer ikke helt. - Får håpe sesong 5 blir bedre. Jeg var (og er litt enda) utrolig nok fan av Tbag (Robert Knepper). Gleder meg til å se han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 2. januar 2017 #13 Del Skrevet 2. januar 2017 På 18. november 2016 den 11.11, Outlander skrev: Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med Skal han ikke det? Da gidder jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå