Gjest Jacklost Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Er det noen andre her som ser fram til gjennopplivningen? Jeg gleder meg noe sykt :D Men dumt ikke Mahone skal være med /:
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Vet du nær det kommer? Gleder meg masse, vurderer å se alt om igjen for å være godt forberedt. Anonymkode: 8cb8b...63d
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #3 Skrevet 18. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du nær det kommer? Gleder meg masse, vurderer å se alt om igjen for å være godt forberedt. Anonymkode: 8cb8b...63d Det skal komme i løpet av våren 2017 sier de Jeg har ønsket meg en ny sesong i mange år :D Folk sa det aldri ville skje og forklarte hvorfor osv og jeg begynte å tro på det
Outlander Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 HELL YEAH!! Var skikkelig lei meg når det ble slutt. Spennende å se hvordan de utvikle historien utifra siste sesongen.
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 28 minutter siden, Outlander skrev: HELL YEAH!! Var skikkelig lei meg når det ble slutt. Spennende å se hvordan de utvikle historien utifra siste sesongen. Så du de tilleggs episodene i 2009?
Outlander Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med 1
Gjest Jacklost Skrevet 18. november 2016 #7 Skrevet 18. november 2016 11 minutter siden, Outlander skrev: Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med Han var favoritt karakteren min /: De sier det blir 10 episoder, håper dette leder til en ny sesong eller en spin off
♥Missy♥ Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Herlig. Ikke fått med meg før nå at det blir en ny sesong. Når kommer denne?
Leifern Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? 2
Gjest Jacklost Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Leifern skrev: Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? Jeg synes alle sesongene var fantastiske
dillyduzit Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, Leifern skrev: Dette kan da umulig bli noe bra? Husker denne serien på følgende måte: Sesong 1: Ganske bra Sesong 2: Håpløst dårlig, sluttet å se på ca. halvveis i sesongen Sesong 3: Har lest at det ble MYE, MYE dårligere enn sesong 2 Sesong 4: Har lest at det ble ENDA MYE dårligere enn sesong 3 igjen Sesong 5: Blir det nytt lavmål? For å oppsumere; 1. Oi! Dette var bra! 2. Hm, ja ok.. 3. Meh, skvip. 4. Ser hvor dere vil, men det fungerer ikke helt. - Får håpe sesong 5 blir bedre. Jeg var (og er litt enda) utrolig nok fan av Tbag (Robert Knepper). Gleder meg til å se han igjen.
Gjest Sorbus Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 På 18. november 2016 den 11.11, Outlander skrev: Ja - helt fantastisk! Traileren på sesong 5 var knall og, tror det kan bli beste sesong hittil - men trist at William Fichtner er ikke med Skal han ikke det? Da gidder jeg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå