Gå til innhold

Jeg gifter meg i juli!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Jeg holder til i Bergen og skal gifte meg med min utkårede 8. juli, det er i alle fall planen hvis alt går som det skal med tanke på leie av kirke og festlokale. For øyeblikket ser vi på Årstad kirke, og Sandviken - med en knapp på Sandviken kirke. Når det kommer til festlokale skal vi se på Skjold kirke i dag.

Jeg elsker å planlegge og organisere, finne ut og oppdage - men jeg ønsker litt tips fra dere som har vært i bransjen før meg. Hehe!
Vi lander nok på rundt 65 til middag og 100+ til kaffe. Vi ser for oss noe som blomkålsuppe til forrett og kanskje reinsdyr til hovedrett. Når det gjelder dessert ønsker jeg noe friskt - lurer kanskje på å gå for vanilje is og varme bær. Planen er å bestille fra Delikat Catering i Bergen og har fått gode priser! 20.000,- for tre retter, dette kan vel ikke være en dårlig deal?!

Jeg har vært å sett på kjoler på nett, og det er så mye fint der! JJhouse og diverse andre sider. Tenker kun bruke rundt 2000 på kjole rett og slett. 

Så jeg ønsker tips på alt egentlig. Mat, dessert, dekorasjon, blomster, invitasjoner (!!), håroppsett, kule generelle ideer med personlige tvister (fant feks. på nett en krukke man kunne skrive navnene på og dato også sto det Advice and encourage) .. Kast ideer, tanker og kommentarer mot meg - jeg tar i mot ALT med stor iver!

Hilsen en som gifter seg om 7,5 mnd men planlegger som om det er om 2 ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...