Gjest gjestekimmi Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 i min feminine verden har jeg ingen formening i hele verden om hva jeg skal kjøpe til min nevø på 12. han er fotball gal, og tenkte at jeg ikke skulle bruke for mye penger (ca 100 kr.). noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med trikse ball, miniski, sjongleringsballer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Et par gode vinterhansker, en tøff lue, kinobiletter, drikkeflaske til trening, t-skjorte, gel/voks til håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har en fotball gal gutt på 12 år og han ønsker seg:dusj-sepe, hår-gele, fotball plakater, fotball sokker, leggbeskyttere, bokser-shorts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mi Skrevet 26. november 2004 #5 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med en fotballdrakt som tihører favorittlaget hans? disse får du for en 100- 150 kr. Dette er kopier da selvsagt men populær fordi. vet ikke hvor du bor, men vet at på Oslo sentralbanestasjon får du kjøpt sånne. jeg kjøpte flere når jeg var i Oslo for ikke så lenge siden. Ellers kan du kjøpe en cd, dvd, undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 takk for svar! dette hjelper. hvor får man kjøpt fotball plakater? gel og annet til håret var også lurt. dette skal nok ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå