AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hei! Jeg er en jente på 21 år som har komt i kontakt med en mann på 43 år. Har en greie for eldre menn og ble veldig smigret da han gjerne ville "lære meg opp" og vise hvor bra sex kan være. Har alltid hatt et anstrengt forhold til sex da jeg er veldig sjenert og usikker. Tenker derfor at det kanskje kunne vært greitt å få en del erfaring med en eldre fyr jeg kan bli trygg på. Samtidig er jeg litt usikker på om jeg bør gjøre det da jeg er redd noen skal finne ut av det. Hva hadde dere tenkt om dere fant ut at en venninne eller noen du datet aktivt hadde gått inn for å bli lært opp seksuelt av en så mye eldre mann? Og er det stor sjans for at kommer til å tenke at jeg er så liten at han kan gjøre som han vil med meg, og at maktforholdet derfor blir veldig skjevt? Anonymkode: 154be...d42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 21 år som har komt i kontakt med en mann på 43 år. Har en greie for eldre menn og ble veldig smigret da han gjerne ville "lære meg opp" og vise hvor bra sex kan være. Har alltid hatt et anstrengt forhold til sex da jeg er veldig sjenert og usikker. Tenker derfor at det kanskje kunne vært greitt å få en del erfaring med en eldre fyr jeg kan bli trygg på. Samtidig er jeg litt usikker på om jeg bør gjøre det da jeg er redd noen skal finne ut av det. Hva hadde dere tenkt om dere fant ut at en venninne eller noen du datet aktivt hadde gått inn for å bli lært opp seksuelt av en så mye eldre mann? Og er det stor sjans for at kommer til å tenke at jeg er så liten at han kan gjøre som han vil med meg, og at maktforholdet derfor blir veldig skjevt? Anonymkode: 154be...d42 Ja! Anonymkode: 651eb...872 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Hvis du velger å gjøre dette bør du først tenke på hva du ønsker å gjøre seksuelt. Ikke la deg overbevise at du bør gjøre noe du ikke ønsker fordi han sier at det er normalt og noe alle gjør. Vet jo selvfølgelig ikke om han er en av disse, men det er jo mulig. Husk da at han også vil "lære deg opp" etter hva han liker og foretrekker. Jeg ville vært veldig skeptisk til noen som vil "lære meg opp", men folk er forskjellige på det der Jeg ville ikke reagert noe særlig på at en venninne hadde hatt sex med en så mye eldre mann. Det er heller lære deg opp delen jeg ville reagert på. Anonymkode: a139d...579 3
SlemUlv Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Jeg har aldri helt skjønt dette med å "lære opp" noen.. hva han liker i senga, trenger ikke være hva den du ender opp med liker.. også må du likevel lære alt på nytt? Er det ikke bedre å ha en åpen og ærlig kommunikasjon, være åpen for å utforske og leke med den du ender opp med? 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Når jeg var 19 skulle jeg læres opp av en 48 år gammel mann. Synes det virket spennende med en mann som var erfaren osv. Problemet var bare at han var en drittsekk. Første gang vi skulle ha analsex, førte han pikken sin inni uten noe som helst oppvarming. Det var kjempevondt og jeg hadde ikke noe mer kontakt med han etterpå. Jeg stoler ikke helt på det at eldre menn har mer erfaring. Pass på at han er snill og er tålmodig. Anonymkode: 310df...4c4 1
NuckingFutz Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Om du har en greie for eldre menn har nok han en greie for yngre damer. Jeg er også ung, men skjønner virkelig ikke vitsen med å være med en mann som er eldre enn meg selv. Og så en på 40+ da! Det finnes nok av disse som forsøker å selge seg inn hos yngre damer ved å hevde at de kan "lære oss opp". Men for å være ærlig er jo dette bare noe de sier fordi de ikke har de samme fysiske forutsetningene å tilby oss som unge menn har. Menn på 30+ har ikke samme utholdenhet i senga som menn i tenårene eller 20-årene. Kroppen til en 35+ år gammel mann begynner å sægge, og pikken er på langt nær like hard eller arbeidsvillig. Det er rett og slett kjip sex de kan tilby, men pakker det inn i "jeg kan lære deg opp" for å få det til å fremstå som en god byttehandel Personlig hadde jeg aldri byttet ut jevngamle gutter med deilige muskler, flott hud, nydelig hår og struttende pikk med en halvråtten kar på 30+ 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Hørtes ut som en dårlig plan! Bedre å finne en på egen alder, der dere kan lære hverandre opp. Det å lære partnren å kjenne seksuelt er jo noe av det som er moro i starten av et forhold. Dette må man igjennom med ny mann uansett.. Det han liker ikke,trenger ikke neste å like.. Anonymkode: d5ea7...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Det er ikke uvanlig for unge jenter å teste ut menn som er langt eldre enn dem selv. Og det behøver ikke være noe negativt med det dersom dere holder dere til sex. Og lære opp... tror ikke du skal henge deg for mye opp i det begrepet. Sannsynligvis har han jo mye erfaring med sex og vet derfor mer om hva du kan sette pris på enn dine jevnaldrende. Regner med at det er det han mener. Anonymkode: 86552...af3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Veldig dårlig plan. Det mener jeg fordi du har en helt feil oppfatning om denne skjevheten. Det er DU som sitter på makta i dette tilfellet. Det er DU som kan gi ham noe han virkelig lengter etter. Og hvorfor skulle du trenge "å læres opp", og til hva da? Å ha sex som tilfredsstiller andre 48-åringer? Hva er målet ditt? Hvis du vil imponere en 25-åring i senga senere, øv med den 25-åringen du ser for deg. Han vil gjerne "lære deg opp" , æsj. Du vil liksom ha godt av det? Ha sex med hvem du vil, og liker du eldre menn kan du jo ha sex med dem, men vit at det er du som lærer dem noe og du som bør nyte godt av det. Han kan GI deg god sex, hvis du tenner på ham. Det er ingen grunn til at han skal lære deg opp til at du skal gi ham god sex. Det kan du gjøre med kjærester du ellers ville ha sex med, uavhengig av alder. Anonymkode: 2156b...673 2
SlemUlv Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 11 minutter siden, NuckingFutz skrev: Om du har en greie for eldre menn har nok han en greie for yngre damer. Jeg er også ung, men skjønner virkelig ikke vitsen med å være med en mann som er eldre enn meg selv. Og så en på 40+ da! Det finnes nok av disse som forsøker å selge seg inn hos yngre damer ved å hevde at de kan "lære oss opp". Men for å være ærlig er jo dette bare noe de sier fordi de ikke har de samme fysiske forutsetningene å tilby oss som unge menn har. Menn på 30+ har ikke samme utholdenhet i senga som menn i tenårene eller 20-årene. Kroppen til en 35+ år gammel mann begynner å sægge, og pikken er på langt nær like hard eller arbeidsvillig. Det er rett og slett kjip sex de kan tilby, men pakker det inn i "jeg kan lære deg opp" for å få det til å fremstå som en god byttehandel Personlig hadde jeg aldri byttet ut jevngamle gutter med deilige muskler, flott hud, nydelig hår og struttende pikk med en halvråtten kar på 30+ Jeg elsker generaliseringer.. -_- Spessielt når de ikke stemmer. 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 TS her Takk for svar Han er veldig godt trent og har en flott kropp, så akkurat den delen bekymrer meg ikke.. Han bruker uttrykket "lære opp" ofte, så det er det jeg stusser litt på. Hva innebærer det? Skal jeg lære alle tingen han liker på hans måte, eller skal vi utvikle oss sammen..? Anonymkode: 154be...d42
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 Hvordan kom du i kontakt med denne mannen? Eller....hvordan kom han i kontakt med deg? Anonymkode: 651eb...872
GammelKaktus Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Jeg ville heller funnet meg en på min egen alder og utforsket sexlivets gleder med. 🤗 Tenker at maktbalansen kommer til å være litt skjevt fordelt med denne eldre karen din.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her Takk for svar Han er veldig godt trent og har en flott kropp, så akkurat den delen bekymrer meg ikke.. Han bruker uttrykket "lære opp" ofte, så det er det jeg stusser litt på. Hva innebærer det? Skal jeg lære alle tingen han liker på hans måte, eller skal vi utvikle oss sammen..? Anonymkode: 154be...d42 Hvis han bruker utrykket "lære opp" ofte, så ville i alle fall ikke jeg sett på det som at dere skal utvikle dere sammen. Heller at du skal læres. Mulig han ikke mener det slik, men det er mine tanker rundt det Anonymkode: a139d...579
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #15 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kom du i kontakt med denne mannen? Eller....hvordan kom han i kontakt med deg? Anonymkode: 651eb...872 Vi flørtet litt på byn en kveld, og så hadde han fått nummere mitt av en venninne av meg.. Anonymkode: 154be...d42
Kjetting Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bruker uttrykket "lære opp" ofte, så det er det jeg stusser litt på. Hva innebærer det? Skal jeg lære alle tingen han liker på hans måte, eller skal vi utvikle oss sammen..? Anonymkode: 154be...d42 Du kan høre med ham, men jeg tror du kan ta det helt med ro. Han har sannsynligvis veldig mye mer seksuell erfaring enn du har og mener nok at han kan tilføre deg noe på det planet. Det er også en mulighet for at han har noen dominante tanker. I tilfelle bør han klargjøre det overfor deg så fort som mulig. Jeg foreslår at du spør han om det samme som du spør panelet her om. 1
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #17 Skrevet 17. november 2016 Syns det høres litt spesielt ut, men trenger jo ikke være det. Dersom han sier "lære opp" er jeg redd du blir knulledokka hans som han kan gjøre hva han vil med. Jeg var rimelig uerfaren (18) når jeg møtte en 29-åring jeg falt pladask for. Han utnyttet naiviteten min, noe jeg sleit en del med i etterkant. Har inntrykk av at en 18-åring er en del tøffere nå enn jeg var da, så håper du er sterk nok til å sette grenser for deg selv.
cheers1982 Skrevet 17. november 2016 #18 Skrevet 17. november 2016 Høres ut som han finner tenning i dette å skulle "lære deg opp". Der han er den eldre, erfarne og du en usikker jentunge han skal være læreren til. Tror nok det er fantasien til mange eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, cheers1982 skrev: Høres ut som han finner tenning i dette å skulle "lære deg opp". Der han er den eldre, erfarne og du en usikker jentunge han skal være læreren til. Tror nok det er fantasien til mange eldre menn. ...og til mange unge jenter. Anonymkode: 86552...af3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #20 Skrevet 17. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ...og til mange unge jenter. Anonymkode: 86552...af3 Ikke så mange som disse mennene liker å tro. Anonymkode: 651eb...872 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå