Gå til innhold

Do You Have The Intelligence Of A Scientist Or An Artist?

Anbefalte innlegg

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Syntes denne testen her virket interessant ut, så jeg legger ut denne også. :)  

http://www.playbuzz.com/felixstablum10/do-you-have-the-intelligence-of-a-scientist-or-an-artist

Artist
Artist
You're a true idealist, always looking for the hint of good in even the worst of people and events! You instinctively search for ways to make things better. While you may be perceived as calm, you have an inner flame and passion that can truly shine in your work of art . The creative harmony you feel is a fountain of joy and inspiration for those around you. You're a master of words and emotion with incredible potential.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en håpløst "test" som ikke sier noe som helst.

Gjest Black Amethyst
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Enda en håpløst "test" som ikke sier noe som helst.

Hvis du ikke liker tester så kan du også slippe å svare i slike tråder. ;) Du har nok også havnet i feil del av forumet.

• Liker 1
Skrevet

Artist. (Var vel dum da, antar jeg..haha:laugh:)

Anonymkode: b1d27...9be

Gjest Black Amethyst
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Artist. (Var vel dum da, antar jeg..haha:laugh:)

Anonymkode: b1d27...9be

Nei, artister er da ikke dumme. Men hvis du ønsket andre svar's resultat så forstår jeg at du er skuffet.

Skrevet

Scientist.   

Du verden...

• Liker 1
Gjest Black Amethyst
Skrevet
8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Scientist.   

Du verden...

:laugh: Ja, ja... Noen ganger kan slike resultater overrasske deg. Hvem vet, kanskje dette var en skjult del av deg som du ikke kjente til fra før av? ;)  :Hehe:

Skrevet

Jeg fikk scientist, men jeg er ikke enig. På andre slike tester har det blitt motsatt.

Skrevet
Akkurat nå, Black Amethyst skrev:

:laugh: Ja, ja... Noen ganger kan slike resultater overrasske deg. Hvem vet, kanskje dette var en skjult del av deg som du ikke kjente til fra før av? ;)  :Hehe:

Tja...vel...hadde faktisk blitt mer overraska om jeg havna på kunstner. Hehe. 😊

Gjest Black Amethyst
Skrevet
Akkurat nå, Capita skrev:

Jeg fikk scientist, men jeg er ikke enig. På andre slike tester har det blitt motsatt.

Det kan godt hende. Ja, ja... Testresultater kan ha sitt eget liv noen ganger, virker det som. ;):Hehe:

Gjest Black Amethyst
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tja...vel...hadde faktisk blitt mer overraska om jeg havna på kunstner. Hehe. 😊

Åh?! Da beklager jeg at jeg trodde du ble overrassket. Bra du fikk rette svar's resultat. :tommelsmil:

Skrevet
2 minutter siden, Black Amethyst skrev:

Åh?! Da beklager jeg at jeg trodde du ble overrassket. Bra du fikk rette svar's resultat. :tommelsmil:

Ble jo overraska, men mindre enn om jeg var kunstner.  Eller no'...  :blink:

• Liker 1
Skrevet

Tok testen nå, men fikk ingen svar, noe som egentlig ikke forundrer meg. Jeg pleier å score 50/50 på slike tester, noe som betyr at jeg ikke er enten eller, men både det ene og det andre. :laugh:

Tror ikke han som lagde denne testen hadde tatt noe sånt med i betraktningen.

Gjest Black Amethyst
Skrevet
Akkurat nå, Tsunade skrev:

Tok testen nå, men fikk ingen svar, noe som egentlig ikke forundrer meg. Jeg pleier å score 50/50 på slike tester, noe som betyr at jeg ikke er enten eller, men både det ene og det andre. :laugh:

Tror ikke han som lagde denne testen hadde tatt noe sånt med i betraktningen.

Men svarte du ikke på alle spørsmålene? Trodde en ville få en av delene? 

Skrevet

Scientist. 

" You're a scientist! You have the intelligence of a critical and rational thinker. You are confident and self-assured with a passion for facts and data. You see the world as it is and you have a strong desire to understand how things work."

Det kan stemme ganske bra!

Skrevet

Jeg svarte på alle, ja. Men på mer omfattende tester med mer graderte resultater, får jeg gjerne svar om at jeg har begge typer egenskaper, f. eks. både introvert og ekstrovert. Ifølge de samme testene er det få mennesker som er sånn "både og", men jeg kan ikke tro at det bare gjelder meg??

Gjest Catalina Culès
Skrevet

You're a scientist! You have the intelligence of a critical and rational thinker. You are confident and self-assured with a passion for facts and data. You see the world as it is and you have a strong desire to understand how things work. You weigh all of the options before you make a decisions and in the end you always follow your head over your heart. You're intelligent, capable and industrious. You find the natural world fascinating and there's nothing you enjoy more than understanding why things are the way they are! We're counting on you for the next great discovery or breakthrough!

Gjest Black Amethyst
Skrevet
1 time siden, Tsunade skrev:

Jeg svarte på alle, ja. Men på mer omfattende tester med mer graderte resultater, får jeg gjerne svar om at jeg har begge typer egenskaper, f. eks. både introvert og ekstrovert. Ifølge de samme testene er det få mennesker som er sånn "både og", men jeg kan ikke tro at det bare gjelder meg??

Hmm... Vel, ikke noe galt hvis du ble begge resultatene heller. ;) Men jeg vet ikke, tror da ikke at disse testene er skikkelige nøyaktige med alt av fakta, sjølv om det er flere ganger det kan stemme godt. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Siden jeg er en kunstner så var ikke dette noen rasketoverelse.:hoppendeglad:

You're a true idealist, always looking for the hint of good in even the worst of people and events! You instinctively search for ways to make things better. While you may be perceived as calm, you have an inner flame and passion that can truly shine in your work of art . The creative harmony you feel is a fountain of joy and inspiration for those around you. You're a master of words and emotion with incredible potential.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...