Gå til innhold

Jul i november på bloggene

Salmonella

Anbefalte innlegg

Gjest Kalenderpiken
5 timer siden, Xstrella skrev:

1. Juledag kaster de jula ut da og begynner med vår nyheter. De er som ukeblader. To mnd før tiden er der. De skal jo tjene penger, men likevel. Liker best å feire årstidene når de er der.

haha ja akkurat det skrev jeg også. Jeg nyter tiden som er nå, jeg gidder ikke lengte til noe som er laaaaaaaaangt der framme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blogger kan man velge seg inn i eller bort fra. Da er det verre med all reklamen på tv, nettsider og i posten og all pynting i gater og butikker og overalt.

Synes ikke det er veldig rart at jula starter i november, advent starter om en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være måte på hva man skal klage på. Om du ønsker å unngå å bli påminnet om julen så "tidlig", så får du vel holde deg innendørs (uten tv) da. Og ikke handle i butikker :) Problem løst! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vanilla_88 skrev:

Må da være måte på hva man skal klage på. Om du ønsker å unngå å bli påminnet om julen så "tidlig", så får du vel holde deg innendørs (uten tv) da. Og ikke handle i butikker :) Problem løst! 

Skal man holde seg inne i en måned uten å handle mat, medisiner og andre nødvendigher??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...