Gjest Kalenderpiken Skrevet 20. november 2016 #21 Del Skrevet 20. november 2016 5 timer siden, Xstrella skrev: 1. Juledag kaster de jula ut da og begynner med vår nyheter. De er som ukeblader. To mnd før tiden er der. De skal jo tjene penger, men likevel. Liker best å feire årstidene når de er der. haha ja akkurat det skrev jeg også. Jeg nyter tiden som er nå, jeg gidder ikke lengte til noe som er laaaaaaaaangt der framme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 20. november 2016 #22 Del Skrevet 20. november 2016 Hopp over hele jula, jeg venter på vår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 20. november 2016 #23 Del Skrevet 20. november 2016 Blogger kan man velge seg inn i eller bort fra. Da er det verre med all reklamen på tv, nettsider og i posten og all pynting i gater og butikker og overalt. Synes ikke det er veldig rart at jula starter i november, advent starter om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 21. november 2016 #24 Del Skrevet 21. november 2016 Må da være måte på hva man skal klage på. Om du ønsker å unngå å bli påminnet om julen så "tidlig", så får du vel holde deg innendørs (uten tv) da. Og ikke handle i butikker Problem løst! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. november 2016 #25 Del Skrevet 21. november 2016 9 timer siden, Vanilla_88 skrev: Må da være måte på hva man skal klage på. Om du ønsker å unngå å bli påminnet om julen så "tidlig", så får du vel holde deg innendørs (uten tv) da. Og ikke handle i butikker Problem løst! Skal man holde seg inne i en måned uten å handle mat, medisiner og andre nødvendigher?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg