Gå til innhold

Er det greit å bare gi fotobok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo skal lage fotobok av barnet vårt sitt første leveår. Tenkte å gi det til foreldrene våres. 

Er det for lite å bare gi dette? Fra oss og barnebarnet deres? 

Anonymkode: 3d764...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvem dem er, personlig synes jeg det er en fin gave til besteforeldre som bryr seg om barnebarnet sitt. Jeg ville nok kanskje gitt litt småtteri ved siden av, da. 

Skrevet

Vi har gitt det som ekstragave, men jeg synes det har blitt litt dyrt ( ca 500 PR bok )for vi vil jo ha en selv, så blir det en til oldemor. En til morfar og en til mormor da de er skilt,  og en til farmor. Jeg har derfor gjort det slik at fotoboka kommer heller etter jul, fordi at Fotoknudsen som jeg bruker når jeg lager boka har nå de siste åra hatt ca 50 % i romjula. Og siden en kan lagre prosjektene sine der inne så kan man ha alt klar og bare kjøre på med bestilling når tilbudet dukker opp og så vips har man spart rett over tusenlappen 😄

Skrevet

Om boken er med fotopapir og i en litt stor størrelse så syns jeg det er en veldig fin gave. Ville evt lagt til litt julegodt, kanskje en morrogave med bilde på. Kopp, kortstokk, osv

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for å få en slik bok. Dere kan også skrive litt sitater og dikt innimellom alle bildene, så blir boken enda finere :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sambo skal lage fotobok av barnet vårt sitt første leveår. Tenkte å gi det til foreldrene våres. 

Er det for lite å bare gi dette? Fra oss og barnebarnet deres? 

Kan fort bli en skrytegave. Noe ikke alle liker?

Skrevet

Koselig gave og jeg mener det holder med den ene gaven. Regner med at besteforeldrene er veletablerte slik at de egentlig ikke trenger noe/ønsker seg noe spesielt. Alltid vanskelig å finne på noe til noen som allerede har alt. Slips, konfekt og pyntegjenstander er de sikkert lei av å få? 

Skrevet

Takk for mange fine svar! Da tenker jeg vi kjøper en liten ting og legger sammen med det :)

2 timer siden, Jaikkesant skrev:

Kan fort bli en skrytegave. Noe ikke alle liker?

Jeg er helt sikker på at de vil like det. Bare var usikker på om vi skulle gi noe mer også. De har alle sammen sagt selv at de ønsker seg bilder av barnebarnet sitt. Skjønner ikke hvordan de skal syns det er skrytete med bilder av barnebarnet sitt?. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange fine svar! Da tenker jeg vi kjøper en liten ting og legger sammen med det :)

Jeg er helt sikker på at de vil like det. Bare var usikker på om vi skulle gi noe mer også. De har alle sammen sagt selv at de ønsker seg bilder av barnebarnet sitt. Skjønner ikke hvordan de skal syns det er skrytete med bilder av barnebarnet sitt?. 

Dere får spørret hva de ønsker seg mest da. Værre er det ikke.😊

Har hørt noen besteforeldre synes det kan bli nok innimellom. Var ikke annet en det. Gjør hva dere vil for meg.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...