AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Hvordan få bort fylleangsten? Skjedde noe sykt kleint for noen uker siden, og fylleangsten er der fortsatt. Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 8f5a9...b8f
exictence Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Sikkert mange som har gjort skikkelige teite ting i fylla. Ikke noe å gjøre med det, annet enn hvis det er noe du kan unnskylde for til angående noen eller den det gjaldt? Så lær av det, og ikke drikk deg så full i igjen at du ikke har kontroll.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan få bort fylleangsten? Skjedde noe sykt kleint for noen uker siden, og fylleangsten er der fortsatt. Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 8f5a9...b8f Samme her. Huff - nei altså, bare drikk vann og unngå sterk sprit. Finn andre ting å gjøre i stedet. Ikke styrt sprit, drikk øl hvis du skal drikke alkohol, eller vin. Anonymkode: ff183...67a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Jeg har også mye fylleangst, men har erfart at folk tilgir ganske mye (vold og utroskap behørig ekskludert). Ingen forventer at du oppfører deg eksemplarisk i fylla, så slæpp åff. Anonymkode: 6c9ee...19b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Med å drite seg ut igjen! Så kalt angstmestring. Gjør en noe nok, blir en vant til det og ikke redd merAnonymkode: 120dc...405
Ymra Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Husk at alle andre tenker på seg selv og hvor lite de faktisk husker! Med unntak av vold og utroskap som nevnt tidligere, skal det etter min erfaring ekstremt mye til før andre tenker over ting i ettertid. I alle fall ikke på samme måte som en selv. Tenk etter selv - hvor mye rart folk har sagt til deg eller gjort på fylla? Hvor mye av dette går du rundt å husker? Folk har stort sett mer enn nok med sin egen fylleangst. Dette har i alle fall vært en god kur for meg! 1
Atea Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Jeg har opplevd det nå siste uken. En venn begynte å kjefte og true meg med vold, tok opp en sak han ikke har noe med å gjøre, som jeg har pratet mye med om vedkommende som var involvert. Og det gjorde meg deppet, angsten økte, selv om jeg bestemte meg for å ikke ha noe mer å gjøre med mennesker som truer med vold. Det som gir meg angst, tror jeg, er at et vennskap er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå