Gå til innhold

Dere med FM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer smertestillende på dere? Er det noen som har fått Naproxen på resept? Hvordan fungerer den?

Anonymkode: d7cfc...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du tenker på Fibromyalgi? Jeg har det, har utsllag på 19 av 19 triggerpunkter og det er ingen smertestillende som fungere på meg. Naproxen har jeg aldri prøvd

Anonymkode: 59f71...b41

Skrevet

Smertestillende funker ikke på meg heller. Helste bare bevegelse som jeg føler hjelper mot smertene.  🤗

Skrevet

Så dere merker ingen effekt i det hele tatt når dere får smertestillende på resept? Takk for svar forresten :)

Skrevet

Fikk ingen effekt og jeg brukte sterkere smertestillende enn Naproxen på grunn av noe annet i et par uker. Ble faktisk lettere overrasket over at de ikke tok å dempet smertene i det minste... Heldigvis måtte jeg ikke bruke de så lenge. Er i utgangspunktet ikke begeistret for smertestillende, tar som regel ikke paracet engang. 

Ville heller holdt meg i bevegelse, gjør du det til en vane så demper det faktisk smertene litt iallfall. Jeg mener at alt er bedre enn å måtte gå på smertestillende i evig tid. Men vet at mange prøver ut forskjellige ting som kan hjelpe de i de verste periodene. For noen så kan medisiner lette litt av smertene i de verste periodene og for andre så kunne det like gjerne vært sukkerpiller.

Alt er relativt når man har FM. 🤗

Skrevet

Tråden er ryddet for medisintips og dosering.

Mvh Sulosi,mod.

Skrevet

FM er mye bedre enn DAB! Ja til FM! Nei til DAB!

Anonymkode: 15bed...bfc

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

FM er mye bedre enn DAB! Ja til FM! Nei til DAB!

Anonymkode: 15bed...bfc

ok

• Liker 1
Skrevet

Smertestillende fungerer ikke for meg heller. Ingen virkning i det hele tatt, men lett trening hjelper ganske mye. Det er viktig å ikke overdrive treningen, øke veldig langsomt. 

Anonymkode: 51fad...5da

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dere merker ingen effekt i det hele tatt når dere får smertestillende på resept? Takk for svar forresten :)

Jeg bruker en kombinasjon av Nobligan, Paracet og Voltaren - dette tar ikke vekk smertene, langt fra, men jeg merker stor forverring når jeg kutter ut noe av dem.

Skrevet
5 timer siden, Kårky skrev:

Ingen av dere som har testet LDN ?
http://www.ldn.no/

Jo - jeg har. Men merket ingenting, verken bedring i sykdommen eller alle disse skumle bivirkningene man snakket om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...