Marsminerva Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Vil bare høre litt med dere andre hvilke erfaringer dere har rundt dette med uteblivende mens, graviditetssymtpomer, men negativ test: Er nå på dag 34. Har vanligvis mens på dag 29. Tar tempen gjennom syklusen med ladycomp, og der dukket det opp en litt rar syklus denne gangen med tanke på temperatur: skulle egentlig hatt eggløsning rundt 31/10, men temperaturchartet mener at denne kom 3/11 i stedet (temperaturen ble liggende i det lave området (rundt 36,10 i lengre tid før den spratt opp rundt 4/11). Har nå ligget med "høy temperatur" siden 4/11, har hatt murringer der nede i en uke, betent tannkjøtt, utflod, men altså ingen mens. Testet med Clearblue (vanlig test, ikke digital) i dag tidlig, men den viste negativt resultat... Andre som har hatt negativ resultat først, selv om de er på overtid, men som har testet positivt senere? Er så trist og frustrert... Har forsøkt og forsøkt og har hatt to SA i år... Og trodde endelig at spira satt nå... Men så er det denne hersens testen...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Hadde mensen 9 dager på overtid sist. Bare negative tester så var vel bare utsatt el. Hadde mange symptomer, forsvant i det sekundet jeg fikk mensen. Men igjen, mensen varte to dager og det vondeste jeg har opplevd, så noen sa at det kan ha vært en SA. Og med negativt resultat kan det ha vært utenfor livmoren. Evt får du vente også teste igjen når du er 10 dager over tiden. Negativ da så gå til lege. Anonymkode: cd6cf...bce
Marsminerva Skrevet 18. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2016 I dag falt temperaturen, så da var det nok falsk alarm... Blir rett og slett helt knust hver gang det ikke går.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Hei! Jeg forventet mens i går, da kom det bare litt svakt lyserosa blod, og deretter bare brunlig utflod, og slik har det vært i dag også. forventet ikke at den skulle være presis da jeg bare har hatt 2-3 mens etter pilleslutt.. hatt murringer og slikt og ømme bryst fra noen dager etter EL.. så forsvant plutselig den ømheten i brystvortene, men murringene har kommet og gått jevnlig... tok en test 2 dager før ikm var det vel. Og den var negativ.. Har ikke testet nå, har ikke turd da jeg slo meg til ro med at mensen kom Igår, men den er jo ikke kommet for fult.så skjønner ikke, hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 3fdfb...33c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 9 timer siden, Marsminerva skrev: I dag falt temperaturen, så da var det nok falsk alarm... Blir rett og slett helt knust hver gang det ikke går. Grusomt å gå gjennom håp for å så bli fortvilet gang på gang ❤️ Tenker på deg og håper virkelig at spiren sitter neste gang ❤️ Anonymkode: 83c58...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå