Gå til innhold

er det KUN jeg som er redd for det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så mange analtråder på dette forumet der det diskuteres opp og i mente hvorvidt man skal gå med på det eller ikke,at kjæresten maser, at man er redd for smerter osv.

jeg personlig(jente) kan alltids synes at det kan være godt, men jeg og kjæresten har aldri analsex. Vi har prøvd det,men det er ikke en fast greie i sexlivet vårt.  Hvorfor?

ikke fordi jeg er redd for smerter eller noe av det som blir ramsa opp i alle trådene om emnet.

men fordi jeg er livredd for å bæsje meg ut!

At menn må være klar over risikoen de tar,er ikke ensbetydene med at de faktisk er forberedt..! Så min største frykt er at det skal skje et uhell. Jeg vil for alt i verden IKKE oppleve det. Det er ikke verdt det. Det hadde vært så ydmykende og fælt. Hadde aldri klart å hatt sex med han igjen. 

Men dette blir nesten ikke snakka noe om i disse trådene? Les: nesten.

jeg har aldri følt meg trygg uansett hvor mye forberedelser jeg gjør. Så den aktiviteten har jeg lagt på hylla egentlig. Noe som faktisk er litt synd, for de få gangene vi prøvde likte jeg det,men frykten for at et uhell kunne skje gjorde at jeg avslutta det ganske kjapt.

Men er det ikke flere som er engstelige for det?

Anonymkode: 7fda7...81e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man med på leken må man tåle steken! 

Skjer det så skjer det, sånn er det bare😂🙈

Skrevet (endret)

Jeg fatter ikke hva som er sexy med noe som kan resultere i bæsj i senga, så analsex har bare aldri fristet. Og så mange forberedelser, turn off! Har heldigvis en mann som ikke har det minste lyst heller. Som en annen her skrev, jeg har en vagina som er perfekt designet for sex, hvorfor dra inn søppelsjakta!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 4
Skrevet

Aldri vært redd for det nei. Skjønner virkelig ikke hvordan det skulle skjedd heller. Aldri gjort spesielle forberedelser heller ettersom analsexen aldri er planlagt. Gått bra i flere år 😊

Anonymkode: e6f2d...26f

• Liker 5
Skrevet

Tenker det ikke er noe stort issue med noen som er moden nok til å skjønne at det er en mulighet og til å ikke bruke det som en artig sexflause på fylla i ettertid.

Men hvis karen ellers var helt A4 hygienefreak som rynka på nesa av alt, og av en eller annen grunn hadde fått for seg at analsex var noe for han, så ville jeg nok takket nei for å si det sånn. Hadde rett og slett ikke orket å bruke en hel dag på forberedelser for å være 100% sikker på at det ikke skjer.

Anonymkode: bfd14...43a

Skrevet

Anal er ikke laget for noe annet enn å bæsje.

Anonymkode: c7466...64d

• Liker 3
Skrevet

Har skjedd flere ganger her.. da er det bare å ta seg en tur på do (vi oppdager det heldigvis ganske tidlig), også prøve igjen etterpå! ;) I løpet av de 5 årene vi har hatt analsex, har det vel uhellet skjedd 5-10 ganger. 
Og siden vi er så trygge på hverandre, går det greit. Joda, flaut er det.. men da bare flirer han, og sier jeg er søt som rødmer! 

Det er en risiko seff, men så lenge man har normal avføring og normale spisevaner, er risikoen liten faktisk. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg og kjæresten har aldri analsex. Vi har prøvd det,men det er ikke en fast greie i sexlivet vårt.  Hvorfor

Jeg har vanskelig med å skjønne. Du sier dere aldri har hatt anal sex men prøvd og det er ikke fast.

Betyr dette at dere IKKE har hatt anal eller dere har hatt? 

Skrevet

Jeg har vært redd for det, og opplevd det. Shit happens, bokstavelig talt. Smerten er ikke noe problem så lenge man tar det rolig og bruker nok glidemiddel. 

Anonymkode: ac608...8b9

Skrevet
29 minutter siden, cmd skrev:

Jeg har vanskelig med å skjønne. Du sier dere aldri har hatt anal sex men prøvd og det er ikke fast.

Betyr dette at dere IKKE har hatt anal eller dere har hatt? 

Les hva hun skriver da. Hun skriver de aldri HAR analsex, ikke aldri HATT. 

Jeg er enig med TS her. Det stopper for meg og pga de samme grunnene. Vi har dog aldri hatt analsex annet enn ved fingring. Det er synd, for jeg liker det jo.

Anonymkode: b00e0...dd5

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det har skjedd- og vi har hatt analsex minst et par ganger i uka i 4 år. Høres kanskje litt ekkelt ut, men det jeg gjør er at jeg fører fingeren opp i rumpa i dusjen, da kjenner jeg om det ligger avføring langt nede eller ikke. Når det gjør det så bare spyler jeg forsiktig litt vann inn (ikke med trykk og ikke mye) også går jeg på do. Gjør det noen ganger til vannet som kommer ut er helt blankt, da er jeg klar og jeg kan slippe meg helt løs og slappe av og ikke bekymre meg for noe griseri. Null stress. Men jeg har ALDRI analsex uforberedt og uplanlagt, jeg er nødt til å gjøre den "rutinen" min for at jeg skal tørre, og ikke minst er det myye mer behagelig å bli penetrert i rumpa når det ikke ligger noe i tarmen, da unngåes den følelsen av å måtte på do 🙈

Anonymkode: 8ad3c...e77

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det, det var tom avføring type diaré som kom og jeg klarte ikke å stoppe det. Vi overlevde. Han maser fortsatt om analsex.

Anonymkode: 12d5e...711

Skrevet

Kjæresten har faktisk en liten fetisj for bæsj. Der går grensa mi selvfølgelig, men jeg er aldri stresset over at det skal komme noe på pikken hans og han blir ikke sint hvis det skjer.

Anonymkode: 4a2a0...ea1

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten har faktisk en liten fetisj for bæsj. Der går grensa mi selvfølgelig, men jeg er aldri stresset over at det skal komme noe på pikken hans og han blir ikke sint hvis det skjer.

Anonymkode: 4a2a0...ea1

Høres veldig praktisk ut må jeg si... :fnise:

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig praktisk ut må jeg si... :fnise:

Høres heller æsj ut må jeg si... :fnise: 

Anonymkode: c7466...64d

Skrevet

Aldri skjedd og har ikke trengt forberedelser heller.

Skrevet

Ikke tilbring for mye tid på nett. Mennesker har veldig gode sexliv uten at analsex er tilstedeværende. Om noen vil ha det, fint for dem, men ikke tenk at dere er unormale av den grunn.

Det virker som om angsten for å "ikke henge med" som jeg tidligere assosierte med tenårene, nå følger folk langt opp i voksen alder? Greit, da jeg var 12 begynte andre jenter å gå med stringtruse og jeg fikk ikke lov, da jeg var 13 var jeg redd jeg var sistemann som fikk mensen, da jeg var 17 var jeg redd jeg var sistemann som hadde sex. Men siden da har jeg oppriktig aldri tenkt over om hva jeg foretrekker seksuelt eller intimt er "greit" ift. kollektiv konsesus eller ei. Jeg er 26 og kan ta egne valg.

Anonymkode: 60b03...e2b

• Liker 2
Skrevet

Ts her. 

Takk for tilbakemeldinger!  

Jeg tror sannelig ikke jeg kommer til å ha analsex noe mer,etter et innlegg lenger opp her. Én ting er at han får LITT bajs på pikken, en annen ting er diaré....det kan jo komme nokså akutt. Jeg er jo forsåvidt trygg på han og alt det der,men det spiller ingen rolle...jeg kommer ikke til å takle det hvis det skulle skje et uhell. 

første gangen vi prøvde hadde jeg jo forberedt meg godt med en sånn dings du får på kondomeriet...analdusj? Ja.

men jeg syns det blir for mye pes rett og slett. Tar jo bort litt av artigheten. Er jo lenge siden, men jeg måtte også drikke meg litt opp i forkant. Syntes det var kleint at det var en "avtalt" greie. 

Analsex er ikke et tema sånnsett, han har ikke spurt om vi skal prøve på nytt. Så jeg vet ikke om det er noe han tenker på en gang. Såå egentlig er det ikke et problem jeg går å grubler på. Kanskje han ikke likte det engang😂  

Jeg likte det ikke SÅ mye at jeg savner det,men jeg anså det mer som et lite krydder.  Det han Derimot maser om, er hvorvidt vi kan prøve trekant, kanskje filme under sex osv. Å da tenker jeg nesten at analsex er bedre😂

Skrevet
På 17.11.2016 den 5.10, AnonymBruker skrev:

Er så mange analtråder på dette forumet der det diskuteres opp og i mente hvorvidt man skal gå med på det eller ikke,at kjæresten maser, at man er redd for smerter osv.

jeg personlig(jente) kan alltids synes at det kan være godt, men jeg og kjæresten har aldri analsex. Vi har prøvd det,men det er ikke en fast greie i sexlivet vårt.  Hvorfor?

ikke fordi jeg er redd for smerter eller noe av det som blir ramsa opp i alle trådene om emnet.

men fordi jeg er livredd for å bæsje meg ut!

At menn må være klar over risikoen de tar,er ikke ensbetydene med at de faktisk er forberedt..! Så min største frykt er at det skal skje et uhell. Jeg vil for alt i verden IKKE oppleve det. Det er ikke verdt det. Det hadde vært så ydmykende og fælt. Hadde aldri klart å hatt sex med han igjen. 

Men dette blir nesten ikke snakka noe om i disse trådene? Les: nesten.

jeg har aldri følt meg trygg uansett hvor mye forberedelser jeg gjør. Så den aktiviteten har jeg lagt på hylla egentlig. Noe som faktisk er litt synd, for de få gangene vi prøvde likte jeg det,men frykten for at et uhell kunne skje gjorde at jeg avslutta det ganske kjapt.

Men er det ikke flere som er engstelige for det?

Analhullet er skapt for å få ut bæsjen,og største smittekilden til spredning av ulike bakterier...Orker ikkje tanken å vera i nærheten av personer som driver med slikt .........Fytti katta !

Skrevet

Det skjedde med meg! Det kom ut i en mousse-konsistens før jeg visste ordet av det. Heldigvis var han så full at han ikke merket (sier han i hvert fall) noe som helst, annet enn meg som freaket ut og prøvde å kvele han med ei pute slik at han ikke skulle lukte noe. 

Vi har hatt analsex flere ganger både før og etter, nesten alltid på hans initiativ. Vi er trygge på hverandre, og han vet åpenbart om risken, så når han sier han er glad i meg uansett så tror jeg på han. Ikke en eneste gang har han tullet med det, snakket nedsettende om det eller på noen som helst måte fått meg til å føle meg fæl om det som skjedde. Snille mannen min :)  Må innrømme at jeg ikke tar den helt inn lenger, da. Den sjansen tar jeg ikke, men om det likevel skulle skje igjen så overlever vi vel det og.

TS: Dere er jo to om det, det er jo ikke akkurat sånn at du setter deg ned for å bæsje på han. Han putter den jo faktisk inn i tarmen din, hvor bæsjen blir "lagret" før den skal ut. Om han da ikke er forberedt på det som kan skje, så vet ikke jeg.. For å være ærlig så er jeg mer sjokkert over at det ikke skjer uhell oftere :P Lurer på om den enkle innstillingen noen mannfolk har til analsex har noe å gjøre med at vi jenter aldri bæsjer, og når det skjer så er det englestøv som kommer ut der bak. Det er liksom ikke så farlig, for i verste fall følger det jo bare med litt glitter. Eller noe.

Jeg forstår engstelsen din. Man bæsjer bak lukkede dører til vanlig, og vil jo ikke at kjæresten skal hverken lukte, se eller høre hvilken djevelskap som foregår der inne av og til. Man kommer jo til et helt nytt nivå av blottlegging i det øyeblikket tarminnholdet ditt får nærkontakt med kjæresten din i en ellers veldig seksuell/romantisk/erotisk situasjon. Dersom dere skal gjøre det igjen burde du i så fall gjøre det klinkende klart at uhell kan skje, og at det mest sannsynlig ikke blir pent. Dette gjorde jeg før vi hadde analsex for første gang, så det kom ikke akkurat som noen stor overraskelse når det faktisk skjedde. Man kan bare håpe at det aldri skal skje med enn selv, og i hvert fall ikke det omfanget som i mitt tilfelle. Jeg følte det akkurat likt som deg tidligere, hadde absolutt ingen planer å om ha analsex. Tenk å bokstavelig talt drite seg ut foran kjæresten.. Jeg sa faktisk i fra på forhånd om at dersom det skulle skje et uhell noen gang, så ville det være absolutt siste gangen. Heldigvis reagerte han så fint som han gjorde, så det gjorde det mye lettere å prøve igjen. 

Om jeg skal dra noe positivt ut av det som skjedde, så må det være at jeg i hvert fall ikke er i tvil om at mannen er glad i meg :fnise: 
Det verste som kan skje har allerede skjedd, så jeg føler meg definitivt mye tryggere på meg selv når vi har sex nå i ettertid. 

Anonymkode: c3845...d44

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...