Gå til innhold

Forelsket i ff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg si det til han? Det begynner å gjøre så vondt at jeg ikke holder ut mere :( Vært ff i 3 måneder, men kjent hverandre i 5 år...

Anonymkode: ffc11...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, opplevde akkurat det samme som deg for ca 2 år siden. Han begynte å gi litt faen i meg, og jeg var så lei meg. Hadde god kontakt med kompisene hans, og hadde sex med en av dem. Han ble lei seg og sint - så vi hadde jo forsåvidt begge to litt følelser for hverandre. Men jeg sa aldri ifra. Hadde jeg gjort det, så hadde det sikkert gått en annen vei. Men du må regne med at du kan bli lei deg, men det kan være lurt å si hva du føler! Føler han ikke det samme så må du bare komme deg ut fra hans liv før ting blir verre og du får enda mer følelser

Anonymkode: 641bd...74c

• Liker 5
Skrevet

Det er bare å si det - føler han ikke det samme så kutter du tvert ut sex med han.

Anonymkode: 1fe09...663

Skrevet

Kvinnfolk, dere makter som jeg har sagt aldri å ha et distansert forhold til seksuelle situasjoner...

Skrevet
7 minutter siden, made4u skrev:

Kvinnfolk, dere makter som jeg har sagt aldri å ha et distansert forhold til seksuelle situasjoner...

Mannfolk, skjønner aldri! at det må de ta høyde for med alle kvinner de har seg med får følelser.

Anonymkode: c030b...367

• Liker 1
Skrevet

Siden du først har fått følelser så må du si det til han slik at du får vite hvor han står.  Det dummeste du kan gjøre er å holde det inne og fortsette å treffe han.  Om han ikke føler det samme eller føler han kan få følelser for deg så må du avslutte.  Om han sier han er åpen for det så er det bare å treffes videre.

Jeg hadde en ff i 6 måneder, og var veldig bevisst på ikke å skulle falle for han siden jeg visste vi var kun det.  Men etter 6 mnder var det han som fortalte meg at han var forelsket i meg, og siden jeg i utgangspunktet syns han var en veldig bra kar så valgte vi å fortsette.  Nå er vi samboere og selv om det nærmer seg 4 år siden vi var ff så er jeg ennå veldig forelsket i han, og vi fungerer jo strålende på det seksuelle plan siden vi hadde testet det ut lenge før vi begynte å date :)

Anonymkode: f3474...5d5

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, made4u skrev:

Nå har jeg igjennom mitt lange liv hatt flere ff og det er kun en av de jeg har utviklet følelser for og det var først etter at HAN sa han hadde følelser for meg. 

Hvorfor føler du behovet for å putte alle i en boks?

Anonymkode: f3474...5d5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk, skjønner aldri! at det må de ta høyde for med alle kvinner de har seg med får følelser.

Anonymkode: c030b...367

Vi gjør jo det, men hindrer det oss i å utfolde oss, nei... :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg skal prate med han, han har nå ikke tatt kontakt siden tirsdag og jeg har vært flink og ikke tatt kontakt jeg heller. For se om vi ikke bare avslutter dette på denne måten!

ts

Anonymkode: ffc11...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...