Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått røde strekkmerker på nesa, etter jeg har vært veldig forskjølet og ble nesten avhengig av å pirke for få bort hard skorpe. Nå er jeg kjempe flau hvis jeg går uten sminke, så må alltid dekke det til med consilear. Noen som vet om det er mulig å dra til en spesialist å få det fjernet?

Anonymkode: 83fd4...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke an å få strekkmerker på nesa. Nesa består av brusk.

Anonymkode: 0adbb...bc5

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å få strekkmerker på nesa. Nesa består av brusk.

Anonymkode: 0adbb...bc5

Strekkmerker = underhuden har sprukket.

Det er både hud og underhud på nesa som på resten av kroppen, er det ikke?

Anonymkode: 7fef4...406

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått røde strekkmerker på nesa, etter jeg har vært veldig forskjølet og ble nesten avhengig av å pirke for få bort hard skorpe. Nå er jeg kjempe flau hvis jeg går uten sminke, så må alltid dekke det til med consilear. Noen som vet om det er mulig å dra til en spesialist å få det fjernet?

Er du sikker på at det er strekkmerker, og ikke sprengte blodkar? Sistnevnte kan behandles effektivt

https://www.hudspesialisten.no/om-oss/vaare-lasere/pulset-fargelaser-candela-v-beam-perfecta-og-c-beam/

43050-kar_nese_etter.jpg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er sprengte blodkar, så kan en hudlege fjerne de

Skrevet

Jaaa, jeg mente sprengte blodkar 😃 Jeg har fått mye på sidene av neseborene. Det er så flaut. Skal bli fjernet rett etter babyen som er ute av magen om 3 uker 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...