AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1 Skrevet 17. november 2016 Jeg har fått røde strekkmerker på nesa, etter jeg har vært veldig forskjølet og ble nesten avhengig av å pirke for få bort hard skorpe. Nå er jeg kjempe flau hvis jeg går uten sminke, så må alltid dekke det til med consilear. Noen som vet om det er mulig å dra til en spesialist å få det fjernet? Anonymkode: 83fd4...d39
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #2 Skrevet 17. november 2016 Det går ikke an å få strekkmerker på nesa. Nesa består av brusk. Anonymkode: 0adbb...bc5 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å få strekkmerker på nesa. Nesa består av brusk. Anonymkode: 0adbb...bc5 Strekkmerker = underhuden har sprukket. Det er både hud og underhud på nesa som på resten av kroppen, er det ikke? Anonymkode: 7fef4...406
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått røde strekkmerker på nesa, etter jeg har vært veldig forskjølet og ble nesten avhengig av å pirke for få bort hard skorpe. Nå er jeg kjempe flau hvis jeg går uten sminke, så må alltid dekke det til med consilear. Noen som vet om det er mulig å dra til en spesialist å få det fjernet? Anonymkode: 83fd4...d39 Er du sikker på at det er strekkmerker, og ikke sprengte blodkar? Sistnevnte kan behandles effektivt https://www.hudspesialisten.no/om-oss/vaare-lasere/pulset-fargelaser-candela-v-beam-perfecta-og-c-beam/ Anonymkode: 7fef4...406
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått røde strekkmerker på nesa, etter jeg har vært veldig forskjølet og ble nesten avhengig av å pirke for få bort hard skorpe. Nå er jeg kjempe flau hvis jeg går uten sminke, så må alltid dekke det til med consilear. Noen som vet om det er mulig å dra til en spesialist å få det fjernet? Anonymkode: 83fd4...d39 Om det er sprengte blodkar, så kan en hudlege fjerne de Anonymkode: 7fef4...406
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Jaaa, jeg mente sprengte blodkar 😃 Jeg har fått mye på sidene av neseborene. Det er så flaut. Skal bli fjernet rett etter babyen som er ute av magen om 3 uker 😉 Anonymkode: 83fd4...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå