AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Noen som vet om/bruker en slik, som er organisk uten skadelige ingredienser, som man kan bruke i kombinasjon med sminke ? Takk! Anonymkode: b75f9...692
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om/bruker en slik, som er organisk uten skadelige ingredienser, som man kan bruke i kombinasjon med sminke ? Takk! Anonymkode: b75f9...692 Hva med å bruke bare minerals pudderfoundation? 100% rene mineraler og naturlig SPF i? Anonymkode: 20494...26d 1
Hennipcp Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Korres! De har både solkrem beregnet for ansikt, og dagkrem mrd spf i.
SofieE... Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Jeg bruker dagkrem fra Noni Care. Kremen har UV filter og er egnet til daglig bruk. Den er sertifisert til å være økologisk (BDIH- en tysk sertifikat). Jeg er fornøyd både med effekt og pris. Kjøpte den på okologisk-kosmetikk.no Endret 4. desember 2016 av SofieE...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 På 16.11.2016 den 18.25, AnonymBruker skrev: Hva med å bruke bare minerals pudderfoundation? 100% rene mineraler og naturlig SPF i? Anonymkode: 20494...26d En får svært lite solbeskyttelse av å bruke pudderfoundation. Om foundationen så hevder å ha SPF 5 eller 7, så er sjansen for at du faktisk får (den lille) beskyttelsen lik null, siden en rett og slett ikke bruker nok produkt; når solprodukter testes brukes en spesiell tykkelse / mengde, og den mengden er langt fra det noen bruker når de bruker sminke.. Anonymkode: 82e83...4c5
Aurelia Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Liker selv denne veldig godt. Kan fint ha sminke over, og jeg har fet hud. Sminken holder ikke like lenge som den ville gjort uten for meg, men det er verdt et forsøk. Høy solfaktor også.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 På Thursday, November 17, 2016 den 0.18, AnonymBruker skrev: Noen som vet om/bruker en slik, som er organisk uten skadelige ingredienser, som man kan bruke i kombinasjon med sminke ? Takk! Anonymkode: b75f9...692 Solkrem skal ikke brukes i Norge om vinteren. Solfiltre kan og være kreftfremkallende. Anonymkode: c88ab...0f3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Solkrem skal ikke brukes i Norge om vinteren. Solfiltre kan og være kreftfremkallende. Anonymkode: c88ab...0f3 Dette stemmer jo ikke, det er ingenting galt i å bruke solkrem året rundt så lenge en passer på å få i seg nok D-vitamin på andre måter. Norske myndigheter anbefaler jo fra før av alle å ta D-vitamin tilskudd uansett, så å ta ekstra pga. solkrembruk er ikke noe problem. Anonymkode: 82e83...4c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå