AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Del Skrevet 16. november 2016 Hei! Først på jeg bare spørre om man får være med i kor om man er skikkelig dårlig til å synge? Jeg elsker å synge, synger hele tiden! Men skikkelig falskt Jeg har veldig lyst til å være med i et kor.. Vet noen om et i Oslo som ikke er så nøye på hvordan folk synger? Anonymkode: e2839...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 19. november 2016 #2 Del Skrevet 19. november 2016 På 17.11.2016 den 0.00, AnonymBruker skrev: Hei! Først på jeg bare spørre om man får være med i kor om man er skikkelig dårlig til å synge? Jeg elsker å synge, synger hele tiden! Men skikkelig falskt Jeg har veldig lyst til å være med i et kor.. Vet noen om et i Oslo som ikke er så nøye på hvordan folk synger? Anonymkode: e2839...9e6 Jeg lette og ga opp. Si ifra om du finner noe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg er også interessert i dette! Er ikke flink nok for en del kor. :/ Anonymkode: f89c0...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubus Skrevet 8. desember 2016 #4 Del Skrevet 8. desember 2016 Får joine hylekoret som stadig vekk står utenfor stortinget da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå