AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Når en kvinne hisser seg opp, blir sint og begynner å skrike til deg, avbryt henne og fortell henne at du ikke kan prate med henne når hun er så følelsesladet som hun er akkurat nå. - Evt. legg til den klassiske, du er så søt når du er sint. - be henne etterpå om å roe seg ned. - så slenger du på, har du mensen akkurat nå? Nyt synet av en kvinne som imploderer! Anonymkode: 81e93...059 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Skulle dette være morsomt? Anonymkode: 2340e...f95 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Elsker når menn kommer med slikt når jeg er irritert, og seriøst mener det Det er en så grei måte å sile ut folk på. Anonymkode: be3fd...498
Oppgitt78 Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Sleng gjerne inn noen "du ser feit ut når du er sint" , der det måtte passe. Sist gang min kone var skikkelig sint, så påpekte jeg at hun hadde utrolig mange likhetstrekk med sinnasmurfen.. Da ble det umiddelbart "god stemning" i heimen.. 😆😂
MajorasMaske Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Jeg sluttet med sånt etter å ha fått en skarp negl i øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå