Ensmule Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Hei. Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert her. Kjæresten min liker ikke å slikke meg eller fingre meg. Prøvd å finske med han hvorfor. Men han sier han ikke liker det. Så kjenner dette tar på, da det er noe jeg liker veldig godt. Jeg suger han, det er heilt OK. Ikke sånn helt fan a d. Neon gode råd til Slik jeg kan få litt bedre sex liv der. ?
Ensmule Skrevet 16. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2016 Ikke alltid grasse er grønnere på andre siden.. 1
dælk Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Det eneste du kan gjøre er vel egentlig å snakke ordentlig med han om det. "Liker ikke" er ingen god gyldig grunn, bare barn sier sånn. Et forhold handler om å gi og ta, det er ikke rettferdig at du skal suge han, uten å få noe tilbake. Selvfølgelig kan du ikke tvinge han, men det ligger nok noe mer bak "liker ikke". Snakk med han. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Dere må jo bare snakke om det. Om han virkelig ikke vil, så skal han ikke tvinges. Går dette veldig ut over sexlivet deres? Anonymkode: 03a5d...18e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere må jo bare snakke om det. Om han virkelig ikke vil, så skal han ikke tvinges. Går dette veldig ut over sexlivet deres? Anonymkode: 03a5d...18e Det går tydeligvis utover hennes. Noe som er veldig forståelig. Anonymkode: ce9b3...704 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Kjønnsorganeller i kjeften er kvølmt uansett! Kuk og fitte skal sammen sitte er det noe som heter. Anonymkode: 842c7...1f6 2
Ensmule Skrevet 16. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går tydeligvis utover hennes. Noe som er veldig forståelig. Anonymkode: ce9b3...704 Ja det gjør det. Kjenner jeg ikke akkurat har lyst på sex me han når han kun vil ha og ikke gi..
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsorganeller i kjeften er kvølmt uansett! Kuk og fitte skal sammen sitte er det noe som heter. Anonymkode: 842c7...1f6 Ja, kjønnsorganeller i kjeften er sikkert ganske kvølmt. Anonymkode: ce9b3...704 6
teknosilje Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 8 timer siden, Ensmule skrev: Ikke alltid grasse er grønnere på andre siden.. I dette tilfellet kan jeg garantere deg at det er det! Det skal mye til for å treffe på en slik dust igjen.
cmd Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 11 timer siden, Ensmule skrev: Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert her. Kjæresten min liker ikke å slikke meg eller fingre meg om han ikke liker å slikke, kan jeg skjønne litt men ikke fingre heller? Før dere skal ha sex, gå og ta en god deilig dusj og såper du godt slik at han lukter såpelukt og vet at det er veldig ren til å stikke/slikke med tunga Men det med å fingre er ganske vanskelig å skjønne..han vil foretrekke å fine med hansker?
Resignert Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, cmd skrev: om han ikke liker å slikke, kan jeg skjønne litt men ikke fingre heller? Før dere skal ha sex, gå og ta en god deilig dusj og såper du godt slik at han lukter såpelukt og vet at det er veldig ren til å stikke/slikke med tunga Men det med å fingre er ganske vanskelig å skjønne..han vil foretrekke å fine med hansker? Kan ikke fatte at såpelukt er positivt....At dama er normalt renslig, er definitivt en fordel, men å vaske underlivet med såpe er ikke nødvendigvis særlig smart. Såpe har høy pH, mens kvinners underliv skal ha lav pH (altså være "surt") Overdreven vasking, spesielt med vanlig såpe kan vel heller skape problemer, bl.a sopp. Hansker er vel heller ingen god ide....
Gjest Underarm Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Hvis du synes det er urimelig å gi og ikke få så bør du fortelle ham akkurat det. Du synes det er "helt ok" å suge ham men gjør det likevel, og da kan du forvente at han også strekker seg noe for å møte dine behov.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #14 Skrevet 18. november 2016 Kanskje han ikke er fan av å sleike der andrr har spermet. Jrg ville feks ikke kjøpt kjærlighet på pinne somnoen har runket på uuansett om den ble skyldt etterpå. Det kan hende at det påvirker tenningsmønsteret hans Anonymkode: 2dfd3...4e2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #15 Skrevet 18. november 2016 På 17.11.2016 den 7.53, teknosilje skrev: I dette tilfellet kan jeg garantere deg at det er det! Det skal mye til for å treffe på en slik dust igjen. Dust faktisk? Ikke alle som likker fisse i kjeften Anonymkode: 18394...54b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå