Gå til innhold

Hakket tomat på boks; hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Lammelåret skrev:

Skal si det var samstemthet her! Jeg har kjøpt min første Muttiboks! :hoppendeglad:

Jeg la merke til at det var vanlige tomater og cherrytomater. Hva er deres Mutti-favoritt?

Jeg bruker knuste ("polpa"), det er stort sett det jeg får tak i her og de passer til det meste. :) Cherrytomatene har jeg prøvd og deretter droppet. De var gode, men det var alt for mye seigt skall i den boksen jeg fikk tak i. Mulig det var en feilvare, men jeg gidder ikke prøve dem igjen når de andre er så bra. 

Anonymkode: 866bf...bce

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det disse?

Skjermbilde 2017-01-03 kl. 18.47.37.png

Anonymkode: 66b1d...270

Skrevet

Signerer - Mutti <3

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det disse?

Skjermbilde 2017-01-03 kl. 18.47.37.png

Anonymkode: 66b1d...270

Hvis det er meg du spør er svaret nei, det er disse. :) 

Anonymkode: 866bf...bce

• Liker 1
Skrevet

Kjøper de fleste merker - unntatt Coop. Opplevde en gang at det var råtten tomat i boksen. Hele gryteretten ble ødelagt. Klaget, og fikk igjen pengene for tomatene (men ikke for alle de andre ingrediensene som også måtte kastes).

Skrevet
29 minutter siden, SweetM skrev:

Kjøper de fleste merker - unntatt Coop. Opplevde en gang at det var råtten tomat i boksen. Hele gryteretten ble ødelagt. Klaget, og fikk igjen pengene for tomatene (men ikke for alle de andre ingrediensene som også måtte kastes).

Jeg pleier alltid å helle alt av bokser opp i en skål før jeg tar de i gryten for å sjekke at de er ok :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...