AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #21 Skrevet 20. november 2016 2 timer siden, Lammelåret skrev: Skal si det var samstemthet her! Jeg har kjøpt min første Muttiboks! Jeg la merke til at det var vanlige tomater og cherrytomater. Hva er deres Mutti-favoritt? Jeg bruker knuste ("polpa"), det er stort sett det jeg får tak i her og de passer til det meste. Cherrytomatene har jeg prøvd og deretter droppet. De var gode, men det var alt for mye seigt skall i den boksen jeg fikk tak i. Mulig det var en feilvare, men jeg gidder ikke prøve dem igjen når de andre er så bra. Anonymkode: 866bf...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #24 Skrevet 3. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det disse? Anonymkode: 66b1d...270 Hvis det er meg du spør er svaret nei, det er disse. Anonymkode: 866bf...bce 1
SweetM Skrevet 3. januar 2017 #25 Skrevet 3. januar 2017 Kjøper de fleste merker - unntatt Coop. Opplevde en gang at det var råtten tomat i boksen. Hele gryteretten ble ødelagt. Klaget, og fikk igjen pengene for tomatene (men ikke for alle de andre ingrediensene som også måtte kastes).
Rumle Skrevet 3. januar 2017 #26 Skrevet 3. januar 2017 29 minutter siden, SweetM skrev: Kjøper de fleste merker - unntatt Coop. Opplevde en gang at det var råtten tomat i boksen. Hele gryteretten ble ødelagt. Klaget, og fikk igjen pengene for tomatene (men ikke for alle de andre ingrediensene som også måtte kastes). Jeg pleier alltid å helle alt av bokser opp i en skål før jeg tar de i gryten for å sjekke at de er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå