Lammelåret Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Overskriften sier det meste: Hva slags tomathakk på boks er best på kvalitet?
Nuttery Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Jeg liker også Mutti best Står "polpa" i stor skrift midt på hermetikkboksen. 1
M0niq Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Den økologiske sorten i grønne kartonger synes jeg er best ☺️
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Mutti her også. Jeg pleier ellers å sjekke innholdsfortegnelsen og unngår dem som har tilsetninger i seg. De smaker sjelden godt. Anonymkode: 29923...917 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Mutti her også, jeg bruker utelukkende det merket. Jeg har prøvd så og si alle varianter som er å få i Norge, inkludert diverse ukjente merker fra innvandrerbutikker. Det er KUN Mutti som bare smaker søtt og godt, friskt tomat, og ikke har antydning til sur/bittersmak. Kan til nød bruke de fra Go Green i pappboks, de er de eneste som er litt i nærheten av Muttis friskhet. Ingenting annet funker når man først har prøvd Mutti. (Jeg er faktisk såpass opptatt av akkurat dette at jeg sørger for at jeg stort sett alltid har noen bokser med Mutti i skapet. Jeg er glad i å lage mat og bruker hakkede tomater til mye forskjellig, og synes helt oppriktig at det er kjipt å føle at jeg "ødelegger" maten litt hvis jeg blir nødt til å bruke noe annet enn Mutti. Anonymkode: 9b587...b57 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 5 minutter siden, Lammelåret skrev: Hvor selges Mutti? Min lokale Rema har det. Anonymkode: 29923...917 1
Puny Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Den som er i kartong. Leste et sted at de i boks kan nedsette menns fruktbarhet, så de har vi ikke i hus
Lammelåret Skrevet 17. november 2016 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, Puny skrev: Den som er i kartong. Leste et sted at de i boks kan nedsette menns fruktbarhet, så de har vi ikke i hus Husker ikke hva som var galt med de i hermetikkboks, men det var altså hermetikkboksen det var noe ikke-anbefalt med, ikke spesifikt boksene med tomathakk. Det handler vel mest om hvor mye man spiser av det, tenker jeg. Forsøker å unngå hermetikk jeg også - etter å ha sett dokumentaren. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 Mutti her i gården også ... med DeCecco går også fint.
Wenda Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 Jeg holder meg unna alt som kommer i slike metallbokser, men når det kommer til knuste tomater så er det kun Mutti som gjelder 👍
Gjest Solsmil Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 Mutti! Ingen over, ingen ved siden
Lammelåret Skrevet 20. november 2016 Forfatter #20 Skrevet 20. november 2016 Skal si det var samstemthet her! Jeg har kjøpt min første Muttiboks! Jeg la merke til at det var vanlige tomater og cherrytomater. Hva er deres Mutti-favoritt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå