Gå til innhold

Hakket tomat på boks; hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier det meste: Hva slags tomathakk på boks er best på kvalitet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mutti? Aldri hørt om.. 

Skrevet

Jeg liker også Mutti best :) Står "polpa" i stor skrift midt på hermetikkboksen.

• Liker 1
Skrevet

Den økologiske sorten i grønne kartonger synes jeg er best ☺️

Skrevet

Mutti her også. Jeg pleier ellers å sjekke innholdsfortegnelsen og unngår dem som har tilsetninger i seg. De smaker sjelden godt. 

Anonymkode: 29923...917

• Liker 1
Skrevet

Mutti her også, jeg bruker utelukkende det merket. Jeg har prøvd så og si alle varianter som er å få i Norge, inkludert diverse ukjente merker fra innvandrerbutikker. Det er KUN Mutti som bare smaker søtt og godt, friskt tomat, og ikke har antydning til sur/bittersmak. Kan til nød bruke de fra Go Green i pappboks, de er de eneste som er litt i nærheten av Muttis friskhet. Ingenting annet funker når man først har prøvd Mutti. (Jeg er faktisk såpass opptatt av akkurat dette at jeg sørger for at jeg stort sett alltid har noen bokser med Mutti i skapet. Jeg er glad i å lage mat og bruker hakkede tomater til mye forskjellig, og synes helt oppriktig at det er kjipt å føle at jeg "ødelegger" maten litt hvis jeg blir nødt til å bruke noe annet enn Mutti.

Anonymkode: 9b587...b57

• Liker 5
Skrevet

Hvor selges Mutti?

Skrevet
5 minutter siden, Lammelåret skrev:

Hvor selges Mutti?

Min lokale Rema har det. 

Anonymkode: 29923...917

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!!

• Liker 1
Skrevet

Den som er i kartong. Leste et sted at de i boks kan nedsette menns fruktbarhet, så de har vi ikke i hus :P 

Skrevet
1 time siden, Puny skrev:

Den som er i kartong. Leste et sted at de i boks kan nedsette menns fruktbarhet, så de har vi ikke i hus :P 

Husker ikke hva som var galt med de i hermetikkboks, men det var altså hermetikkboksen det var noe ikke-anbefalt med, ikke spesifikt boksene med tomathakk. Det handler vel mest om hvor mye man spiser av det, tenker jeg. Forsøker å unngå hermetikk jeg også - etter å ha sett dokumentaren.

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Mutti her i gården også ... med DeCecco går også fint. 

Skrevet

Jeg holder meg unna alt som kommer i slike metallbokser, men når det kommer til knuste tomater så er det kun Mutti som gjelder 👍

Skrevet

Skal si det var samstemthet her! Jeg har kjøpt min første Muttiboks! :hoppendeglad:

Jeg la merke til at det var vanlige tomater og cherrytomater. Hva er deres Mutti-favoritt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...