AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Det er forstsatt bare november og på tide å begynne å snakke om julegodsakene. Her i gården så begynner jeg snart å varme gløggen, hakke mandler og toppe med noen rosiner. Har du noen julefavoritter du liker å bite tennene i? Anonymkode: 0bce7...1d3
monrox Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Ja, november er en fin tid ☺ Tenkte å begynne litt sundt med klementiner for tiden, så jeg koser meg med det. Ellers så er jo vingløgg, kakao med krem, fiken, krydder-te kjempe godt. Jeg gleder meg til å lage hjemmelagde serinakaker, men det blir ikke før i desember. Det blir ikke ordentlig jul uten bestemors oppskrift på serinakaker!☺❤
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 21 minutter siden, monrox skrev: Ja, november er en fin tid ☺ Tenkte å begynne litt sundt med klementiner for tiden, så jeg koser meg med det. Ellers så er jo vingløgg, kakao med krem, fiken, krydder-te kjempe godt. Jeg gleder meg til å lage hjemmelagde serinakaker, men det blir ikke før i desember. Det blir ikke ordentlig jul uten bestemors oppskrift på serinakaker!☺❤ Mye godt der Liker kokosmakroner av de "gamle" småkake slagene. Anonymkode: 0bce7...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå