Gå til innhold

~Seksjon~

KalloRilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fin-service, krystallglass, bestikk, vaser i den ene, og symaskin + sy-tilbehør i den andre. I den med sy-sakene har jeg også masse barnetegninger o.l - alt mulig sånt som barna har tegnet/malt/skrevet på skolen og i barnehage.

Mitt beste tips for å ha ryddige skuffer og skap er å sørge for at de ikke er overfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksjonen består av to deler, den med glassdører inneholder glassvaser, glass, dessertskåler etc. I delen med tette dører har vi duker + alle elektriske dippedutter som kamera, videokamera, ladere, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I seksjonen har vi: 1 nissemiddagservise til 12 stk

1 middagservise(Julie) til 12 stk

vinglass

kaffeservise

dessertskåler

hardangerbestikk

duker

I kjøpemannsdisken har vi: papirer

lys

ladere til mobiltelefonene

bilder

div kontorting

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpmannsdisken på kjøkkenet er full av finbestikk, sølvtøy, et service pluss noen småskuffer til altmuligrart.

Vitrineskapet på kjøkkenet er fullt av glass i alle varianter.

Seksjonen på stua inneholder en bar-del aom naturlig nok er full av alkohol, to glass-skap som inneholder diverse pyntegjenstander, fem tette skap med forskjellige servicer, pluss en hel haug familiebilder på de åpne hyllene.

Hjørnevitrineskapet er fullt av bryllupspresanger og andre bryllupsrelaterte ting, som fex brudepikebuketten, tiaraene våre, boksen som ringene våre lå i, kaketopp-pynten osv.

Kjøpmannsdisken i kjelleren er full av negativer, bilder som ikke er i album, alle mulige scrapbook-ting, innpakkingspapir, sakser, tape og lignende.

Den siste kjøpmannsdisken på stua inneholder alt av lys og lysestaker, duker, fyrstikker og den type stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn tv-hylle hvor jeg har bøker i bokhylle og glass og alkohol i skapet med glassdør. I skapet med tredør har vi DVDene våre. Cdene er i et CDstativ ved siden av i samme treverk.

Aner ikke hvordan vi skulle klart oss uten denne. Har så mange ting der jeg ikke har plass til noe annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en skjenk har jeg 2 x middagsservise og kaffeservise til 12, i et glasskap har jeg div glass og mere kaffeservise, i et annet glassskap div glass og glassskåler, i skjenken i kjellerstuen har jeg julemiddags og kaffeservise + fat og enda mere glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skjenk med to skap og noen skuffer hvor vi oppbevarer

- viner, cognac og annet alkoholholdig

- vaser

- askebegre

- spill

- stearinlys og servietter

- spisebrikker

- kamera-ting

.. æhh... kommer ikke på mer, hva har vi egentlig i alle skuffene der? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...