Gå til innhold

Tips til tv serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har fått kyssesyken og er sengeliggende. Føler jeg har sett alt av tv programmer så sliter med å komme på noe.

Har sett: walking dead, breaking bad, dexter, better call saul, rita, house of cards, orange is the new black, homeland, narcos, suits, orphan black, the bridge, sherlock, californication, sons of anarchy, american horror story, house, prison break, skins, vampire diaries, white collar, the fall, gossip girl, the killing og myyye mer. 

Noen som har noen tips til hva jeg kan se på? Er spesielt glad i krim med kjærlighet og drama.  Fortell gjerne hva det handler om og hvorfor du likte det. 

PS, jeg bor i utlandet så har ikke tilgang til nrk nett-tv, må være noe jeg kan streame. 

På forhånd, tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

The Good Wife. Fantastisk advokatserie.

Supergirl: ypperlig guilty pleassure når man er syk.

Skrevet

Sleepy Hollow? Virker som en utrolig døll serie.. helt til du kommer til slutten av sesong 3, og innser at det ikke kommer ny sesong før i januar, haha. Netflix (eventuelt har jeg annen side som kan streames). Fantastisk nyfortelling av gammel historie, krim og kjærlighet alt i ett. 

Skrevet

Van helsing.

Anonymkode: 2bfc8...a1a

Gjest Catalina Culès
Skrevet

The Tudors, Homeland, 24, Revenge og The night manager.

Skrevet

Greys anatomy, frustrerte fruer, game of thrones, daredevil, jessica jones, luke cage, sleepy hollow, fear the walking dead, the affair, stranger things, once upon a time, mr. robot, true detective, fargo. 

Anonymkode: a9efd...012

Skrevet

Har du sett Skam? Tror du skal ha tilgang selv om du ikke bor i Norge.
Andre anbefalinger: How To Get Away With Murder, Eyewitness, Shameless, Friends.

Skrevet

Revenge!!

krim med kjærlighet og drama, akkurat det du vil ha!

(eventuelt drama og kjærlighet med krim, men anbefales absolutt!:))

• Liker 1
Skrevet (endret)

The Blacklist! :hjerte:

Handler om en dame som er nyutdannet profiler og skal jobbe for FBI i en spesialgruppe som finner kriminelle fra en tidligere FBI-agents egen most wanted-liste: the blacklist...

Endret av Nepenthe
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nepenthe skrev:

The Blacklist! :hjerte:

Handler om en dame som er nyutdannet profiler og skal jobbe for FBI i en spesialgruppe som finner kriminelle fra en tidligere FBI-agents egen most wanted-liste: the blacklist...

7 minutter siden, j23 skrev:

Revenge!!

krim med kjærlighet og drama, akkurat det du vil ha!

(eventuelt drama og kjærlighet med krim, men anbefales absolutt!:))

10 minutter siden, Papirhjerte skrev:

Har du sett Skam? Tror du skal ha tilgang selv om du ikke bor i Norge.
Andre anbefalinger: How To Get Away With Murder, Eyewitness, Shameless, Friends.

Har sett alt dere nevnte desverre! :fnise:

Skrevet

Har noen sett the missing? er det bra og vet dere hvor man kan streame det? 

Skrevet
1 minutt siden, torias skrev:

Har sett alt dere nevnte desverre! :fnise:

Hva med Chicago PD? Handler om en intel-gruppe. Jeg liker politiserier visst :P

Eller Empire! 

1 minutt siden, torias skrev:

Har noen sett the missing? er det bra og vet dere hvor man kan streame det? 

The missing er veldig bra! Har kun sett sesong 1 da, sesong 2 er visst kommet med noen episoder nå, men jeg visste ikke om det før nå nylig. Går på TV2 Sumo om jeg ikke tar feil, men det får du kanskje ikke sett i utlandet?

Skrevet

Last night

The affair

Ray Donovoan

Veep

The Shanara chronicles

True detectives

Fear the walking dead

Skrevet

Hotel Cæsar 

Anonymkode: ed369...974

Skrevet (endret)

Kan anbefale "The fall" - britisk krim fra BBC om en seriemorder. BBC har også laget Luther som handler om en etterforsknings leder som gjør det på sin egen måte for å løse grusomme forbrytelser. Begge finner du på netflix. 

Begge seriene er intelligent laget, engasjerende og spennende. Ellers kan jeg anbefale Wallander filmene og ikke minst Beck - Svensk krim på sitt beste. Og selvfølgelig må du se Broen. 

Endret av Coolaid
Skrevet

Shadowhunters, South Park, The Tribe (veldig obskur serie) :fnise:

Skrevet

Broadchurch, utrolig god britisk krim! Er på Netflix. Har nettopp sett stranger things, likten den veldig godt, selvom jeg var litt skeptisk i begynnelsen. Finnes også på Netflix:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...