Gjest Timaras Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 (endret) Har sagt og gjort mot andre Mennesker? Når du blir satt på plass for ting vi vet med 100 % sikkerhet at du både sa og gjorde. Så benekter og lyver du. Hva er problemet ditt? Jeg har slike mennesker langt oppi vrange. Etter å måtte finne meg i mye av løgn og annet dritt. Noen har blitt satt grundig på plass. Andre stakk og ble borte. Patetisk oppførsel. Så spør du hvorfor jeg ikke stoler på deg. Det slår deg ikke at du er skyld i det selv. Har vel mistet alle respekt for deg. Vil du lære meg bedre å kjenne. Så bør du jaggu se deg selv i speilet. Å se om du klarer å se deg selv i øynene. Du klarer vel ikke det heller. Det var de siste 10 års utblåsning. Takk 📣📣📣📣 Endret 16. november 2016 av Jaikkesant
Gjest Red Queen Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Hehehe huff og huff, virker som at den har sittet inne lenge ;-) Håper det gjorde godt å lette litt på trykket! Jeg lærte for lenge siden at "toxic people" ikke bør få plass i livet mitt. Det er noe med det å velge venner som en føler at en får energi av å være med, og fase ut de som tapper energien din. Håper du velger å gjøre det samme. Vet at jeg er mye lykkeligere nå som energi-tapperne er praktisk talt borte. Lykke til! :-)
Gjest Timaras Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, Red Queen skrev: Hehehe huff og huff, virker som at den har sittet inne lenge ;-) Håper det gjorde godt å lette litt på trykket! Jeg lærte for lenge siden at "toxic people" ikke bør få plass i livet mitt. Det er noe med det å velge venner som en føler at en får energi av å være med, og fase ut de som tapper energien din. Håper du velger å gjøre det samme. Vet at jeg er mye lykkeligere nå som energi-tapperne er praktisk talt borte. Lykke til! :-) Jeg har kvittet meg med slike mennesker. Ikke alt gikk knirkefritt. Det får bli demmes problem. Jeg sover godt om natta uansett.🎧🎧. 😎
Gab Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Mye av disse her på KG. Når de blir møtt med rasjonelle overbevisende argumenter så begynner de heller å kverulere på detaljer eller å vrenge og vri på motdebatantene argumenter til det ukjennelige. Hvorfor ikke innrømme at man av og tll tar feil? Når man ikke klarer det på et anonymt forum så må man har store problemer i det virkelige liv.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #5 Skrevet 18. november 2016 På 16.11.2016 den 19.16, Timaras skrev: Har sagt og gjort mot andre Mennesker? Når du blir satt på plass for ting vi vet med 100 % sikkerhet at du både sa og gjorde. Så benekter og lyver du. Hva er problemet ditt? Jeg har slike mennesker langt oppi vrange. Etter å måtte finne meg i mye av løgn og annet dritt. Noen har blitt satt grundig på plass. Andre stakk og ble borte. Patetisk oppførsel. Så spør du hvorfor jeg ikke stoler på deg. Det slår deg ikke at du er skyld i det selv. Har vel mistet alle respekt for deg. Vil du lære meg bedre å kjenne. Så bør du jaggu se deg selv i speilet. Å se om du klarer å se deg selv i øynene. Du klarer vel ikke det heller. Det var de siste 10 års utblåsning. Takk 📣📣📣📣 Det stemmer ikke i mine kretser og i min vennegjeng slik du beskriver det, men antar du skriver sånn generelt til folk på KG? Det er liksom ingen rød tråd i det du skriver og ser ut som trolleri, så hm... det er ikke så mye å svare på det egentlig. Ingen problemer med å se oss i speilet her. Tvert i mot. Anonymkode: 4f629...170
Gjest Timaras Skrevet 18. november 2016 #6 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke i mine kretser og i min vennegjeng slik du beskriver det, men antar du skriver sånn generelt til folk på KG? Det er liksom ingen rød tråd i det du skriver og ser ut som trolleri, så hm... det er ikke så mye å svare på det egentlig. Ingen problemer med å se oss i speilet her. Tvert i mot. Anonymkode: 4f629...170 Her er det generelt.☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå