AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Jeg var i ett forhold i fire år, med en gutt jeg elsker og som elsket meg. Problemet var at vi har helt ulike syn på livet, og vi kranglet utrolig mye. Det ble helt slutt i mai i år, og jeg prøvde å komme meg videre. I sommer møtte jeg en gutt som jeg har hatt et godt øye til det siste året, og jeg ble med han hjem og siden har vi vært hos hverandre i noen måneder etter fylla. Jeg regner med at han bare er ute etter det seksuelle, mens jeg selvfølgelig er veldig forelsket. I tillegg er en kompis av han (ikke så nær, men de har daglig kontakt) begynt å snakke til meg og jeg har kanskje gitt han falske forhåpninger. I tillegg prøver eksen min å bli sammen med meg igjen, og jeg vil egentlig bare ha han som venn. Men på den annen side så vet jeg ikke om jeg på lang sikt faktisk vil ha han. Det er så utrolig vanskelig. I tillegg er det en på studiet mitt som prøvde seg på meg. Vi kysset litt i fylla, men jeg trakk meg unna. Det samme skjedde også med en annen kompis av han jeg liker. Og jeg føler at det er så mange gutter som prøver å snakke til meg, og som jeg svarer. Og jeg ønsker jo å utvikle et vennskap, men er jo umulig å vite om de faktisk vil ha et vennskap tilbake, eller om de er interessert i et forhold eller bare sex. Det var også en gutt som var veldig sjarmerende på byen, og han fulgte meg hjem den ene dagen. Og en annen dag så kom han på besøk til meg etter byen og sover over. Vi kysset ikke engang, og han prøvde seg heller ikke. Så for meg at han var mer interessert i et forhold, men vi har ikke snakket så mye sammen etter han var hos meg, bare noen snapper. Fant ut i ettertid at også han er kompis av han jeg liker. Som dere skjønner er dette et veldig lite sted. Jeg er så utrolig frustrert. Og vet at jeg har gjort dumme ting på fylla. Jeg bare aner ikke hva han jeg liker egentlig vet, eller hva han i det hele tatt tenker om meg. Vet ikke om noe av det jeg skriver gir noen mening, men jeg føler ihvertfall at dette gjør meg stresset innvendig. Jeg er ikke personen som ligger rundt eller noe som det, det er bare at jeg hadde ikke vært singel på fire år og alt ble bare så nytt og rart. Har tatt mange dumme valg, og samtidig så ønsker jeg ikke å såre noen, men kan kanskje gjøre det likevel fordi jeg er så vag i formuleringene mine. Skulle ønske jeg bare turte å gå for han jeg liker, men er så redd for avslag. Har ikke snakket noe særlig med han utenom fylla. Om jeg bare kunne fått noen oppmuntrende ord eller råd så hadde jeg vært evig takknemlig. Føler meg som en "hore" selv om jeg egentlig ikke har gjort noe galt. Anonymkode: 80453...fa2
Gjest Minesveiper Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Du burde bare spørre han du liker om han kunne tenkt seg å date mer serriøst. Hvis han ikke vil det så gå videre. Da blir det lettere for deg å treffe andre i etterkant også.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 3 timer siden, Minesveiper skrev: Du burde bare spørre han du liker om han kunne tenkt seg å date mer serriøst. Hvis han ikke vil det så gå videre. Da blir det lettere for deg å treffe andre i etterkant også. Ja, det var et godt poeng. Problemet er bare at jeg tør ikke, før jeg er sikrer på om han faktisk vil det. Anonymkode: 80453...fa2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 vri det om, ville du antatt at han var forelsket i deg om han hadde hengt med eksen, rota med klassevennina, gitt vennina di forhåpninger og tatt med seg fremmed dame hjem fra byen? eller ville du antatt at han kun var ute etter sex, og dermed distansert følelsene dine? Du kan vel ikke forvente at han skal "erklære sin kjærlighet" til deg, når du holder på sånn? Er du forelsket i han, så holder du deg til han, ikke flyr rundt med alle andre... Anonymkode: 718e8...8f3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #5 Skrevet 17. november 2016 Lite sted? Beklager å si det men gutta veit nok at "her er ei som ikke er prippen". Legger inn litt aksjer for å få en blowjob i ny og ne. Man satser der sjangsen for gevinst er høyest når man er ute etter sex... Spørsmålet blir å skille ut de som vil ha deg med på ball eller de som vil kline på baksiden av huset. Akuratt nå er nok du en kline bak huset kandidat..... Anonymkode: 70078...4b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå