Kosemose Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Hei! Vi har planer om å reise til Cuba i vinter. Vi har bare en ukes ferie, noe som sikkert er litt for lite... alle tips tas imot, både overnatting, steder å se, spisesteder, osv 💐
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Det er relativt dyrt å reise dit så jeg for min del ville ventet til jeg hadde mer tid å avse.... Det kommer selvfølgelig an på hva slags ferie dere tenker på, men hvis planen er sol og bad i Varadero får dere ikke noe ordentlig inntrykk av Cuba, det er basert på turisme. Måtte jeg klart meg med en uke der ville jeg prioritert Havanna og Trinidad, og jeg ville bodd i privathjem som leier ut til turister. Beste tips: Les deg opp på hva Cuba har å by på, og bestem deg ut i fra hva du har lyst til å få med deg Anonymkode: ac139...b2b
caroprins Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg har vært I Mexico og det tok en uke før jetlaget var ute av kroppen så om dere er plaget med det så er 2 ukers tur minimum . Så jeg hadde aldri reist så langt bare for en uke. Da er en av Kanariøyene et bedre reisemål for så kort tid på den tiden av året. Eller eventuellt Kapp Verde eller Madeira.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg har reist rundt i Cuba i en måned. Jeg synes nok en uke blir for lite, mest fordi det er så fint der! På den tiden vil jeg anbefale Havanna, Vinales, og Maria la Gorda hvis dere vil få med dere litt strandliv Anonymkode: ceea9...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå