boblevann Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Hei! Alltid vært ivrig netflixtilhenger, hadde amerikansk netflix før men ble utestengt.. Har nå den norske, og den er grusom. Ingenting bra å se på, alle seriene ligger årevis bak hva som blir sendt i USA. Hvilken streaming bruker dere, finnes det noe bedre enn netflix som er lovlig i Norge?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Jeg søker bare på den filmen/serien jeg vil se på Google, og så finner jeg den som regel på en gratis-side. Anonymkode: 21011...db5 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Jeg bruker norsk netflix hvis jeg bare vil se ettellerannet, uspesifisert. Ellers streamer jeg på spesielle sider når det er nye episoder av sesongene jeg følger med på i amerikansk sendetid. Anonymkode: 91d72...132
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #4 Skrevet 17. november 2016 Benyttet meg av første måned gratis. Fikk sett alle sesongene av OITB, avsluttet abn etterpå. Absolutt ikke noe av interesse ellers. Nå venter jeg bare på sesong 5 av OITB - da blir det ny gratis-måned Anonymkode: 0dfd0...f14
Coconutz Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Viaplay, for der kan man leie filmer også. Og da er det gjerne litt nyere/populære filmer! De har en del forskjellig der. Jeg har både Netflix og Viaplay, og hvis jeg ikke finner noe der bruker jeg Streamlord.
Nuttery Skrevet 17. november 2016 #8 Skrevet 17. november 2016 Takk for tråden! Husket å avslutte Netflix-abbonementet mitt. 1
Gjest The damned Skrevet 17. november 2016 #9 Skrevet 17. november 2016 Ja,jeg har ikke lenger tilgang til amerikanske Netflix og den norske er jo ganske ræva. Kanskje det kommer noe nytt og interessant,men så blir man sittende og vente på neste sesong i år og dag. For eksempel amerikanske Shameless har det nå kommet 3 sesonger på norske Netflix, og den er fra 2013. Jeg forventer jo ikke nyeste sesong,men nå har jeg ventet på neste sesong veldig lenge og når det tar så lang tid så har jeg jo glemt hva som skjedde. Jeg har Viaplay og Hbo også. Viaplay er ok på filmer,og man kan leie. Allikevel er utvalget der også lite,og seriene der er ikke alltid veldig bra. Hbo har mange bra serier,men akkurat nå ser jeg ikke på noe der. Neste blir vel Vikings i desember. Så det jeg savner er nyere sesonger,og mye av det jeg ser på sendes ikke på tv heller så da må en finne alternativer.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 På 16.11.2016 den 19.41, boblevann skrev: Hei! Alltid vært ivrig netflixtilhenger, hadde amerikansk netflix før men ble utestengt.. Har nå den norske, og den er grusom. Ingenting bra å se på, alle seriene ligger årevis bak hva som blir sendt i USA. Hvilken streaming bruker dere, finnes det noe bedre enn netflix som er lovlig i Norge? Smartflix er bedre, men den er også betalingsbasert da. Men bedre.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 Så kan man bruke betalingstjenesten Dplay for det som blir sendt på TV Norge.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Smartflix er bedre, men den er også betalingsbasert da. Men bedre. Jeg har brukt Mediahint for å få tilgang til amerikanske netflix,men de har hatt store problemer nå og ser ut til at smartflix også har problemer. Betalte for Mediahint,men kommer ikke til å betale for noe om jeg ikke sikker på at jeg kommer gjennom. Anonymkode: b8a34...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå