AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Har vært Fjordkraftkunde siden januar i fjor, da jeg flyttet i egen leilighet. Det var flotte greier, for jeg fikk ekstra rabatt på bensin hos Shell. Men den varte jo ikke så lenge. Og kaffe drikker jeg ikke, og disse kundetilbudene deres hos XXL er lite relevante for meg, osv, Alt har gått på e-faktura, og der var tabben. For den flotte Trippelgarantien deres, som jeg ikke engang visste om, var gratis i 3 mnd for så å koste 1.50 pr dag....Oppdaget den da jeg var inne på nettbanken på PC og kom til å åpne en faktura. I mellomtiden har jeg vært både syk og arbeidsledig, men jeg har da klart å betale regningene mine! Så da er spørsmålet, hvor skal jeg flytte strømavtalen min? For Fjordkraft får ikke et øre mer hos meg!! Anonymkode: d1c37...1ac 1
Akay Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Genialt. Har også fjordkraft... med trippelgaranti. Har vært sykemeldt en måned nå og da kan man jo utnytte denne
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Du må fremdeles betale nettleien, hos meg utgjør det halvparten av regningen. Anonymkode: d1c37...1ac
Million Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Du kan sjekke strømpriser hos de ulike strømleverandørene, og hvilke tilbydere som leverer i ditt område på denne nettsiden. Hva er denne trippelgarantien du snakker om? Hva går den ut på?
Akay Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Strømregningen blir dekket i inntil 6 mnd om du blir sykemeldt eller arbeidsledig med inntil 5000.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå