Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg fikk resept på Trionetta og ettersom jeg fikk en del bivirkninger sluttet jeg etter først brett. Det er nå to uker siden. Bivirkningene jeg ble rammet av var først og fremst en haug med kviser, og det som nå er problemet er at det enda popper fram MANGE kviser. Har aldri hatt antydning til det før. Når vil hormonene fra p-pillene være ute fra kroppen sånn ca? Er to uker nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 Ingen som vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 vet ikke. på meg tok det flere mnd og hele kroppen ble i ubalanse etter yasmin ppiller. Møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 vet ikke, men det er vel mest vanlig at en får mye kviser da en slutter med p-piller. mange får nettopp disse tablettene pga kviseproblem. kanskje du burde prøvd litt lenger før du slutta så hadde det kanskje gått over?? er ofte bare i en overgangsfase en har bivirkninger av slike piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 Bivirkninger som kommer veldig fort etter at du har begynt på p-piller, kan gi seg etter ca 3 mnd - for da har kroppen "vent seg til" hormonene. Eller du kan bli sittende der med bivirkninger som sniker seg på deg nesten uten at du merker dem, f. eks humørsvingninger, en soppinfeksjon som blir til flere, nedsatt sexlyst, hodepine osv osv. Det tok meg ca 3-4 måneder å bli kvitt alle bivirkningene etter at jeg slutta med pillene, men jeg merka det på humøret og sexlysten ca en uke etter pilleslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå