Gå til innhold

jan teigen lager hyllest til seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teigen har lenge jobbet for å skape en plass for artister og nå kommet de for å hylle ham i følge reklamen. Men de får det til p høres ut som at han har bedt den for å hylle han selv! 

Anonymkode: 44e69...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymkode: 493ea...592

Skrevet

Ja, han har det. 

- Det er kanskje ikke riktig å si, men jeg synes vi alle må hylle oss selv. Vi er heldige som lever og det skal man også hylle, sier han

Anonymkode: edbb7...4ca

• Liker 1
Skrevet

Han fortjener det

Anonymkode: 92134...2ef

• Liker 2
Skrevet

Nå får det være nok! Jahn Teigen er en hedersmann! Om noen fortjener en unison hyllest av hele musikk-Norge, så er det han!

Anonymkode: 61d10...a0e

• Liker 7
Skrevet

Gjør det noe, da? 

Skrevet

Selvgjort er velgjort. 🤗

Skrevet

Jeg synes det er fint at noen får hyllestene sine mens de ennå er i live. I år har kjente og gode musikere stupt som fluer. Mange av de vi har vokst opp med (i allefall i MIN generasjon...) begynner å nærme seg siste fase.

Selv om jeg er litt lei av program av denne typen (mer eller mindre kjente musikere samles "hjemme hos" og spiser middag og prater og spiller hverandres låter) blir det annerledes når det er Jahn Teigen det er snakk om. Han er ikke akkurat den som har vært mest synlig i pr-sammenheng de siste årene.

Anonymkode: 2b29d...27c

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet
På Monday, November 21, 2016 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jahn Teigen er en hedersmann! Om noen fortjener en unison hyllest av hele musikk-Norge, så er det han!

Anonymkode: 61d10...a0e

Nå får det være nok???? Ingen har sagt noe stygt om han sp ro deg ned. Det er bare ymtet frampå at det er noe rart å hylle seg selv. Men why not liksom. 

Anonymkode: 41ca6...56b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...