Gå til innhold

Superundertøy uten ull - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet hvor man kan kjøpe varmt superundertøy uten ull i? Og sokker? Jeg finner det ingen steder... 

Anonymkode: 746b0...acb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Noen som vet hvor man kan kjøpe varmt superundertøy uten ull i? Og sokker? Jeg finner det ingen steder... 

Superundertøy er da aldri laget av ull! 

Anonymkode: 13adc...1ad

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Stormberg, XXL osv

Anonymkode: c564c...4f8

Skrevet

Superundertøy er laget av polyester. 

Anonymkode: 9b4c1...d2f

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Superundertøy er da aldri laget av ull! 

Anonymkode: 13adc...1ad

Du skjønte hva jeg mente! 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stormberg, XXL osv

Takk! Fant noen på nettbutikken til stormberg nå som er laget i bambus, vet du eller noen andre om det er varmt..?

• Liker 1
Skrevet

Stormberg har superundertøy som er laget av bambus

Anonymkode: 06cc1...45d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Fant noen på nettbutikken til stormberg nå som er laget i bambus, vet du eller noen andre om det er varmt..?

Bambus hjelper meg å holde varmen. Mange som ikke tåler ull bruker bambus

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tilfeldigvis bruker str xs, er denne (ikke i bambus, men i polyester)  på tilbud i den str i outleten http://www.stormberg.com/no/istind-longs-dame-hoved.html#14805

Skrevet

Vanlig strømpebukse i 100den+ er polyester og gjør samme nytten som superundertøy.

Ellers har de det over alt. I sportsbutikker, obs osv. Mye billigere. men ikke noe man bruker på langtur osv. Da er det ull som gjelder. 

Anonymkode: 09914...80b

Skrevet

Handler du med DNB mastercard i XXL's butikker i dag eller i morgen, får du 25% rabatt. XXL har svært gode priser på det meste, og jeg  har spart mye ved å handle i XXL's nettbutikk :)

• Liker 1
Skrevet

"Bambusklær" er ikke annet enn vanlig viskose, og har ingen andre egenskaper enn viskose av grantrær. Viskose er et helt OK materiale, men ikke la dere lure til å betale ekstra fordi cellolosen kom fra bambus. Det har null og niks å si for egenskapene til tøyet. 

Anonymkode: e2811...d4c

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2016 den 19.27, AnonymBruker skrev:

"Bambusklær" er ikke annet enn vanlig viskose, og har ingen andre egenskaper enn viskose av grantrær. Viskose er et helt OK materiale, men ikke la dere lure til å betale ekstra fordi cellolosen kom fra bambus. Det har null og niks å si for egenskapene til tøyet. 

Anonymkode: e2811...d4c

Det føles fortsatt bedre mot kroppen enn polyester, og det har bedre egenskaper mtp fukt enn det bomull har.

Anonymkode: 7312b...0b4

• Liker 1
Skrevet

Bambus har noen fine egenskaper, så ville prøvd det fremfor polyester uten tvil :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...