Gjest jente23 Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 For ca 1 år siden traff jeg en gutt på min alder (23år) Vi datet litt og fant på ting sammen, og er nå kjærester for å gjøre en lang historie kort.. Men har ikke hatt sex ennå, men har rota en del.. Han jobba overtid i kveld, så vi har skrevet en del dirty ting til hver andre i kveld. Så spurte jeg ham om hvilke stillinger han likte best, og da etter en lang stund svarte han at han aldri hadde ligget med en jente.. Jeg ble mildt sagt "sjokkert", ble nesten redd.. :-? Det hadde jeg aldri trodd, har selv hatt sex med 11 stk, er nesten litt redd for hva jeg skal svare hvis han spør hvor mange jeg har ligget med, tviler egentli på at han hadde brydd seg om det, han er en kjempe grei gutt 8) Har noen andre opplevd det samme at han er jomfru, når dere er såpass gamle.. Kan det by på problemer at han kanskje vil ha sex med flere jenter før han slår seg til ro, jeg vil jo ikke dele ham med noen. Og noen tips til hva jeg kan gjøre for å hjelpe ham først gangen, han skal sove hos meg for første gang i helga, så det blir kansje litt action da..8) Jeg husker selv hvor nervøs jeg var første gang jeg hadde sex.. Dette ble kanskje litt rotete, men jeg er VELDIG TRØTT
*Lene* Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Jeg vet at min mann var jomfru til han var 22 år! Dette fordi det var hans valg, og ikke fordi han ikke hadde sjansen! Tror du bare bør la det som skjer skjer, og ikke planlegge! Dette kommer nok instinktivt..hehe! Uansett, lykke til med kjæresten og forestående helg :-)
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Det går nok bra til helgen skal du se. Du sier at han kanskje vil ha sex med flere jenter? Hvorfor? Han har aldri hatt sex! Han vet ikke hvordan det er! Og jeg tror nok du klarer å tilfredsstille han såpass at han bare vil ha mer! Av deg! Som du selv sa, han er en kjempegrei gutt! Han kommer nok til å være kjempenervøs første gangen, men bare la ting gå som det går. Fomler han så gjør neppe det noe! Blir sikkert nokså spennende for deg også! Du kan jo kanksje prate med han på forhånd og spørre hva han tenker om det å ha sex med deg? Men først og fremst, la ting gå forholdsvis naturlig! Lykke til og ha en strålende helg!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 Jeg har vært sammen med en jomfru som var 21. Det var veldig morsomt å være den første. Det blir litt fomling og de har som regel noen uhell først på. Men til gjengjeld så får du han akkurat slik du vil ha ham!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Her er det i hvert fall bevis for at det ikke er håpløst for en gutt å være "voksen" jomfru. Skjønner nesten at du ble litt skremt - rart det der; man lurer vel fort på hvorfor i alle dager vedkommende ikke har vært sammen med noen før. Men det er helt sikkert hans eget valg. Og nå har det vært helg... Gikk det bra med dere? (har aldri vært den første for noen, erta en med at jeg måtte være det fordi han var så klønete, men der tok jeg feil...)
Gjest GjestBaardsen Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Men ikke fortell ham at du allerede har vært til sengs med 11 stk, det jo et ganske så høyt tall... :-( Ikke sånn med en gang i alle fall. Vet ikke om du skal lyve om han spør, mange gjør jo det... Jeg antar det er grunner til at han er "jomfru", f.eks. at han ikke har ønsket å ha sex med noen før han traff noen han virkelig ble glad i. Har hørt om forhold som har blitt ødelagt av slikt, mange føler jo at intimiteten og kjærligheten som deles plutselig blir mindre verdt når slikt dukker opp. At partneren for lettvint har delt kroppen sin med andre uten at det kan ha vært seriøse forhold. Hverken jeg eller kjæresten min hadde likt dét. Vi tok det opp tidlig med hverandre, men siden vi bare hadde ligget med 2 stk hver før vi traff hverandre (21 og 24 år), var det jo veldig greitt. Lykke til :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #7 Skrevet 26. november 2004 enig i at du ikke trenger si hvor mange du har ligget med, selv om det ikke er noe ekstremt tall (men klart, til sammenlikning...)- om det blir tatt opp kan du jo si "noen". Selv sier jeg aldri hvor mange det har vært før kjæresten min, selv om det ikke er mange. Hører med til en uinteressant del av privatlivet mitt, men noe som kan bety noe for den andre som ikke vet hva man tenker i forhold til det som har vært.
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #8 Skrevet 26. november 2004 Dersom den jeg hadde vært sammen emd spør om hvor mange jeg har ligget med svarer jeg ærlig. Et forhold skal bygge på tillit, og da blir det for dumt å lyve om noe sånt. Hvis ikke kjæresten takler fortiden din burde dere heller ikke være sammen mener nå jeg. Jeg hadde ikke klart å være sammen med ei som hadde hengt seg opp i ting jeg har gjort FØR jeg ble sammen med personen, med mindre det hadde vært utrolig alvorlig. Nå synes ikke jeg at det å ha ligget med flere enn den du er sammen med er noe spesielt alvorlig i og med at mennesker er forskjellige!
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2004 #9 Skrevet 26. november 2004 Har noen andre opplevd det samme at han er jomfru, når dere er såpass gamle.. Kan det by på problemer at han kanskje vil ha sex med flere jenter før han slår seg til ro, jeg vil jo ikke dele ham med noen. Mannen min var jomfru da jeg traff ham. Da var jeg 26 og han 23. Jeg hadde da lagt med 19 før jeg traff ham, og dette var han klar over. Men han er den type mann som ikke bryr seg om slikt, så det bør du nesten se an. Men jeg regner med at når både du og typen er 23, så skjønner han nok at du har erfaring (ellers ville du ikke spurt om favorittstillinger etc). De første par gangene ble et litt fomling og rare situasjoner, men nå er han desidert den beste elskeren jeg noen sinne har hatt. De fleste av oss er ikke verdensmestere i sex første gangen, så vær litt tålmodig og la ham få litt erfaring før du eventuelt friker ut. Angående det å vile ligge med andre jenter: det var noe jeg var redd for også. For oss var det en himmestormende forelskelse og vi forlovet oss etter bare 2-3 måneder. Men dette lå og gnaget: hva hvis... Så jeg tilbød ham friheten: jeg sa at jeg ville han skulle være sikker før vi giftet oss, og trengte han det, så kunne han få en 'fri-periode' der han kunne 'prøve ut' andre (gusj, det høres kynisk ut!). Han tok en ti sekunders tenkepause (de lengste to sekundene i mitt liv!), og takket høflig nei. Det var fire år siden, og nå er vi gift på tredje året. Slik gikk det med oss, men det spørs jo veldig på gutten din. Hvorfor ikke snakk med ham om det?
Gjest gutt23** Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 Jeg innrømmer det ærlig. Jeg er 23 år og har aldri rørt en jente. Er faktisk litt redd for den dagen det skal skje. Er jo nesten sikkert at hun kommer til å være mye mer erfaren enn meg, men jeg har valgt å være helt ærlig ang. dette. (som om hun ikke hadde forstått det!!). Jeg synes selvsagt at jeg er seint ute selv. Men har aldri møtt en jente jeg har blitt skikkelig glad i. Men jeg venter liksom ikke til etter et bryllup heller. Men noen jente trefer jeg nok ikke dette året heller, og neste året skal jeg i kongens klær..lite trolig jeg treffer ei jente neste år heller...vurderer strekt å bli munk. Kan jeg bare spør dere damer der ute. Hvis jeg noen gang treffer en jente: Hvor avskrekkene og turnoff, bli det når jeg sier jeg er jomfru og vi ha henne til å vise meg saker og ting. Jeg har faktisk ikke peil i det hele tatt.. Hilsen gutt23**
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 Jeg er gutt og har vært sammen med ei som var jomfru. Det var selvsagt litt...rart, med tanke på at de andre partnerne jeg hadde hatt hadde mer eller mindre erfaring og visste hva de ville ha. Men det var absolutt ikke dumt, det var faktisk ganske greit. Da får man nesten en mulighet til å "skreddersy" sexen Og akkurat det argumentet der kom fra ei jente! Og gutt23**, i gardeuniform får du deg sikkert no.. Gardeballet er veldig populært vil jeg tro! Og det er ikke no negativt å møte ei jente med mer erfaring enn deg selv! Man kan lære seg noen nye knep, og har jenta erfaring skjønner hun nok at en jomfru kanskje fomler litt i begynnelsen.' Lykke til uansett! Og aldri si aldri, plutselig dukker det opp en du faller for, og som faller for deg!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #12 Skrevet 26. november 2004 Det er jo egentlig ikke noe merkelig i å være 23 og jomfru... selv var jeg nesten 22 før jeg debuterte; på mange måter hadde jeg "lyst" til å debutere før, men anledningen bød seg ikke - og jeg var dessuten usikker på hvordan jeg skulle gå fram for å bli kjent med noen på den måten. Det var ikke noe "galt" med meg - jeg vet jeg ser mer enn gjennomsnittlig ok ut, jeg er intelligent og ikke psyko i forhold til andre mennesker. Men jeg var sjenert, og også rimelig seriøs på den tida. Gjør meg ingenting at jeg ventet såpass lenge - jeg hadde hatt mer seksuell erfaring, men kan ikke forestille meg at jeg ville hatt noen flere fine, viktige forhold om jeg hadde debutert tidligere. Det som "skremmer" en i møtet med en jomfru er vel det at ingen andre har "godkjent" vedkommende seksuelt - men dette er jo bare tull. Personen kan selv ha valgt å ikke gå aktivt fram på dette området. Klart, virker fyren skikkelig sær og sprø og innpåsliten er det mulig andre jenter har luktet lunta, men det er slett ikke sånn i alle tilfeller. Og det virker jo som du liker gutten din, da... Når det gjelder antall partnere: Si det hvis han lurer (evt spør han om han er sikker på at han vil vite det), men det er jo ikke noe man trenger å ta opp...
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #13 Skrevet 26. november 2004 Hvor avskrekkene og turnoff, bli det når jeg sier jeg er jomfru og vi ha henne til å vise meg saker og ting. Jeg har faktisk ikke peil i det hele tatt.. Hilsen gutt23** Det er lettere å lære en ny hund triks, enn en gammel en. Tror det er mange selvtitulerte sexeksperter der ute som har lagt til seg mange uvaner. Tror faktisk en eldre gutt vil ta mer hensyn til kvinnen, og på den måten etterhvert bli en bedre elsker.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #14 Skrevet 26. november 2004 Begrepet jomfru er fysisk betinget. Derfor kan ikke en mann være jomfru.
Gjest Litjmæ Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Til Trådstarter: Gratulerer! Du får muligheten til å lære han opp akkurat som du selv vil, det er privilegium da Og til gutt23: som over... bare lytt til hva hun har å si når du kommer dit, så blir det garantert toppers
Gjest Eir Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 Begrepet jomfru er fysisk betinget. Derfor kan ikke en mann være jomfru. Det hender at ord bytter betydning, i takt med at språket utvikler seg. "Jomfru" betyr egentlig ung, ugift kvinne, og har ingenting med fysikk å gjøre.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #17 Skrevet 26. november 2004 jeg vet jeg ser mer enn gjennomsnittlig ok ut' date=' jeg er intelligent og ikke psyko i forhold til andre mennesker. Men jeg var sjenert, og også rimelig seriøs på den tida[/quote'] Synd jeg ikke har noe særlig utseende da. Jeg er også notorisk sjenert. Jeg skal forresten ikke i garden. Jeg skal opp til nord Norge som grensevakt. Passe på russerhorene. Vurderer faktisk å leie ei for å bli over med det. Tror og håper at det hele er oppskrytt alikevel. Har da klart meg så lenge uten en kjæreste og sex, så hvorfor tenker jeg og lurer på hvordan det er hele tiden?
Gjest Pass på! Skrevet 26. november 2004 #18 Skrevet 26. november 2004 Her ville jeg trådd litt varsomt. At en gut på den alderen er jomfru tyder mest sannsynlig på en av følgende: - Han har aldri hatt sjansen eller - Han skal spare seg til den rette Er det sistnevnte så risikerer du å ikke få sex på en stund hvis han ikke er helt overbevist. Er det førstnevnte så vil han nok en eller annen gang i løpet av livet bli nysgjerrig på hvordan andre er. Det kan være veldig gøy å kjøre bil når du nettopp har fått lappen, uansett om det er en lada eller mercedes, men idet du får tilbud om å prøvekjøre en Ferrarri, så kan jeg love deg at det ikke er like lett å stå imot, uansett hva du kjører fra før av.
Gjest Gutt23** Skrevet 26. november 2004 #19 Skrevet 26. november 2004 Sorry..jeg glemte å fylle inn brukernavn..beklager. Da var jeg 26 og han 23. Jeg hadde da lagt med 19 før jeg traff ham Ikke ute etter å dømme noen..men er ikke dette et veldig stort antall. Håper du ikke bli sur, hvis jeg spør hvor mange du var sammen med av disse? Jeg anser megselv som heldig visst jeg treffer 1 jente før jeg er 26 år.
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #20 Skrevet 26. november 2004 Det hender at ord bytter betydning, i takt med at språket utvikler seg. "Jomfru" betyr egentlig ung, ugift kvinne, og har ingenting med fysikk å gjøre. Du har sett Boondock Saints!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå