AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Hei :-) Går det an å nedbetale på silikon? At jeg betaler 15 000 og resten av det som gjenstår deler jeg opp å betaler litt hver mnd? Hva ser mest naturlig ut av å ta silikonen over eller under muskelen? Skal ha rundeproteser. Gjerne del dine erfaringer:-) Anonymkode: 747c2...393
TheGirlWhoWaited Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei :-) Går det an å nedbetale på silikon? At jeg betaler 15 000 og resten av det som gjenstår deler jeg opp å betaler litt hver mnd? Hva ser mest naturlig ut av å ta silikonen over eller under muskelen? Skal ha rundeproteser. Gjerne del dine erfaringer:-) Anonymkode: 747c2...393 Hvis man har penger til overs, så får man bruke de som man vil for meg - også silikonpupper. Men å sette seg i gjeld for å gjøre dette, synes jeg er tankeløst! 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Jeg har selv operert inn silikon, og tatt litt lån for det. Da var jeg 21 år. Jeg fikk beskjed om at under muskelen var mest naturlig - er dog noen år siden. Bakgrunnen for det var at jeg hadde "manne"bryster (legens beskrivelse), med lite kjertler og, ja. Selvfølelsen var ikke på topp (kjempekult å gå gjennom ungdomsskolen og videregående, litt feit å bryster flat som en pannekake). Jeg kvalifiserte til operasjon gjennom det offentlige, men ventelisten var minimum 2 år for konsultrasjon og like lenge for operasjon. Tok kontakt med en privat klinikk og fikk en pris på det, hadde noe satt av og tok resten som forbrukslån. Mange her kommer nok å tenke "herregud, så idiotisk" og bla bla bla. Men for meg var det verdt hver en krone i renter og avgifter og ja. Det ga meg et nytt liv, angrer ikke 8 år senere. Sånn i utgangspunktet er spar først - bruk etterpå, men dette er en sak TS må vurdere selv. Velger du å ta et lån så sørg for at du kan betale det i etterkant. Lykke til! Anonymkode: 8383b...669
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Spar heller først. Anonymkode: 438b2...5d8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Jeg har ikke gjort det, men sjekket litt mulighetene rundt det en gang. Virker ikke som klinikkene selv tilbyr nedbetaling i stor grad (??), de har iallfall ikke lov til å reklamere for det. Men du tar jo bare opp forbrukslån på egen hånd, da kan du sjekker hvem som har best rente også. Ikke at noen har bra rente. Koster også fort en tusing eller fem i velkomstgebyr og termingebyrer. Ei venninne av meg tok fettsuging på forbrukslån, og det er jo ikke noe som noen vil anbefale, men det passet for henne å ta det da pga timing (bandasjer, arr og blåmerker gjør seg best på vinteren) og hun nedbetalte alt sommeren etter hvor hun visste hun fikk mye penger. Det endte jo med å koste mer enn om hun bare hadde spart penger og ventet til neste vinter, men det var hun villig til å betale for og få gjort det asap. Så lenge man er fornuftig, vet man kan betale ned (helst fort som F) og regner inn de ekstra pengene man blåser på renter og gebyrer fordi man ikke gadd å vente til man hadde spart, så er jo ikke forbrukslån det verste i verden. Pupper og sånt er jo også noe man har glede av fremover, sikkert ikke like surt å betale ned på som rent bruk-og-kast-forbruk. Men surt er det. Problemet er jo at veldig mange ikke betaler det ned spesielt fort, noen havner til og med i stor knipe, og vips så kostet de puppene dine 100 000 i stedet for 30. Anonymkode: 236ee...9aa
Honey Dew Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Kan du ikke betale kontant, lar du operasjonen være 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå