Gå til innhold

I hvilken grad er det mulig å trene bort "heng" etter svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke snakk om mye heng, men litt heng der magen har vært på sitt største. Jeg forstår jo at det kanskje ikke er mulig å trene helt bort, men er det mulig å stramme det opp uten operasjon i det hele tatt? 

Anonymkode: 5a7a4...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange sverger til ulike oppstrammende kremer, bodywraps o.l. for å stramme huden. Kjenner flere som hadde veldig god effekt av en variant fra forever living (tror det var FL). I forhold til kost og trening må fettprosenten ned for å få flat(ere) mage.

Anonymkode: cd0a2...99d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke snakk om mye heng, men litt heng der magen har vært på sitt største. Jeg forstår jo at det kanskje ikke er mulig å trene helt bort, men er det mulig å stramme det opp uten operasjon i det hele tatt? 

Huden trekker seg ganske mye sammen helt av seg selv, etter en stund. Hos noen tar det 1 år, hos andre tar det 2 år eller lengre tid.

Anonymkode: 43ea4...149

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huden trekker seg ganske mye sammen helt av seg selv, etter en stund. Hos noen tar det 1 år, hos andre tar det 2 år eller lengre tid.

Ps

Her spiller også alder inn. Hudens evne til å trekke seg sammen igjen (etter å ha blitt utspilt) er bedre når man er ung enn når man er eldre

• Liker 1
Skrevet

Man gå ned i vekt och få lavere fettprocent + träna men det kan vara lite lös hud kvar liksom. Har själv lite lös hud längst ned men det blev mycket mindre synligt efter vektreduktion + träning, både kondition och styrka. Så man kan iallafall moderera det, om än inte få det bort helt. Men som en annan skrev här så kan det absolut ta en del tid. 

Anonymkode: b90db...0b2

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært gjennom to svangerskap på litt over 3 år. Minste barnet er et halvt år gammel. Er forøvrig i midten av 20 årene :) 

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også litt løs hud på magen etter 4 barn. akkurat over og under navlen, og det irriterer vettet av meg.

Går i tanker om å operere det, men har ikke råd til det enda..

Anonymkode: 31afc...c9a

Skrevet
På 17.11.2016 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Har vært gjennom to svangerskap på litt over 3 år. Minste barnet er et halvt år gammel. Er forøvrig i midten av 20 årene :) 

TS

Da trenger du bare litt tålmodighet, til huden har rukket å trekke seg sammen igjen. Jeg vil tippe ca 0,5-  1 års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...