Riskrem Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 I mange mange år har jeg hatt noen esker stående i boden med leker og diverse ting fra barndommen. Det er ting som gir meg kjempegode minner. Men det tar jo bare plass og jeg merker at det tynger meg å ha det liggende. Vet at det "bare" er å kaste det, men det er ikke sååå lett da! Hvordan kan jeg velge ut noen få ting å ta vare på? Sliter skikkelig med å kaste alt...
Saphyria Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Gi bort det som er brukbart, så får det forhåpentligvis gledet noen barn nå. Det er bedre enn å bare kaste det. Spar det du er mest knyttet til for dine egne barn, om du skal ha i fremtiden.. Ellers er det jo i grunn ikkje særlig vits å spare på det, dersom det bare kommer til å bli liggende bortgjemt i kasser. 1
Sirah Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 (endret) Om du har plassen og tingene betyr mye for deg så hadde jeg beholdt. Dersom du må kvitte deg med noe så bestem deg på forhånd for at du skal beholde så og så mange ting eller esker. Sett deg en helg og gå gjennom alt og vær steinhard med deg selv på at det kun er den mengden du har bestemt deg for som du skal beholde. Få med deg en venninne som kan hjelpe deg dersom du syntes at det er vanskelig. Lykke til Endret 16. november 2016 av Sirah Skriveleif :) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå