Gå til innhold

Bertine Zetlitz

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg klarer ikke dama. Vet ikke akkurat hva det er, men hun irriterer meg. Er så drit lei å høre reklame med "sweet like candy", jeg haaaaaaaaaaaaaaater den sangen!

*syting ferdig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det er, men jeg har begynt å like henne og de sære bevegelsene hun kaller for dans ;)

Skrevet

Jeg er mer enn to hundre prosent enig!

:frustrert:

I hver eneste butikk i denne byen spiller man Bertine, jeg er lei, lei, lei, lei..

Får fnatt.

Skrevet

Og så jeg som synes musikken er bra...

Godt vi er forskjellige :wink:

Skrevet

Bertine er ei kul berte!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Og du slangen? Det staves Zetlitz :)

Takker ;).

Skrevet

Jeg liker også Bertine Z.. musikken hennes er bra og jeg syns er skummel på grensen til vakker :ler:

• Liker 1
Skrevet

Takker ;).

Dere har jo skrevet det på samme måte begge to, hva er vitsen med å rette på det da...? :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Dere har jo skrevet det på samme måte begge to, hva er vitsen med å rette på det da...? :roll:

Det fantastiske med datamaskiner er at man kan gå tilbake å rette på ting. Man trenger ikke blanco en gang. Ganske så utrolig. ;) Jeg skrev det feil først og rettet på det etterpå, skjønner du da vel.

Skrevet

Jeg synes hun er sykt skummel! De øynene! :hår: Hadde jeg møtt henne i en bakgate, så hadde jeg løpt!

På en annen side har jeg en venninne som sier hun kunne blitt lesbisk for henne. :wink: Liker egentlig bare Adore me av alle sangene hennes, jeg...

Gjest Ethereal
Skrevet

BAD MUSIC!!! På meg virker hun rett og slett som produktet av bra producere og stylister....

(men jeg liker ikke tyggegummi-pop, da)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

(men jeg liker ikke tyggegummi-pop, da)

Dama har talent, men det er ille at hun sløser det bort på rosa tyggummi-pop ja...

Gjest Valhalla
Skrevet

Når jeg ser hun tenker jeg på hvor nerd hun så ut og var i gamle dager når hun var på tv. Hun irriterer meg.

Skrevet

Jeg liker musikken hennes, men har ikke kjøpt noen CD av henne. Det kan fort bli litt ensformig i stilen, dessuten så er hun jo på radioen hele tiden.

Men dama er kul!

Skrevet
Jeg klarer ikke dama. Vet ikke akkurat hva det er, men hun irriterer meg. Er så drit lei å høre reklame med "sweet like candy", jeg haaaaaaaaaaaaaaater den sangen!

*syting ferdig*

Klarer henne heller ikke. For det første så er mesteparten av musikken hennes ikke min stil, for det andre ser hun så innmari skummel ut!! Sånne øyne har hun, føler de ser gjennom meg! :o

Skrevet

Synes musikken hennes er veldig bra men er enig at hun er skummel. De øynene får henne til å se helt vill ut. :o

Skrevet

Syns den siste sangen hennes er bare helt TALENTLØS!!!!! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...