Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å HERREFRED!! Er jeg den eneste som sliter med kviser under graviditet? Blir snart spist opp rundt munnen! Det er både utrolig smertefult og skjemmende! Er det ingen ting som funker? Har brukt basiron uten effekt.... 

Skrevet

Har også fått masse kviser :( Hjalp å kutte ut alt sukker, men har fortsatt litt igjen 

Gjest Sunhands
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde i første trimester, men de forsvant igjen. Siden har jeg bare hatt tørr hud. :P

Skrevet
10 timer siden, Sunhands skrev:

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde i første trimester, men de forsvant igjen. Siden har jeg bare hatt tørr hud. :P

Er 15 uker på vei... krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg 😩

Gjest Sunhands
Skrevet
13 minutter siden, Trønderberte skrev:

Er 15 uker på vei... krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg 😩

Ja, plutselig går det forhåpentligvis over igjen. :) Har ikke hatt kviser på mange år før jeg ble gravid og fikk det. Og brått forsvant de igjen også. 

Du har sjekket at du kan bruke Basiron under graviditet? Har ikke kjennskap til det preparatet.

Skrevet

Er du gravid med gutt eller jente ? Vet ikke om det har noe å si,men..(sikkert ikke).

Jeg fikk helt kvisefri hud under graviditeten, slet med kviser før..

Anonymkode: 50abe...ecf

Skrevet

Huff, har desverre ingen tips å komme med, TS. Men jeg vet at det er tøft! Jeg hadde sinssykt mye kviser med storebror, mens jeg slapp helt unna med lillebror.

Skrevet

Legen sa basiron var greit :-)

aner ikke hvilket kjønn enda, det sies at jenter "stjeler" moren skjønnhet... så gleder meg til kontroll på desember, tro om myten stemmer?

kviser er forferdelig! Utrolig vonde og skjemmende😞

Skrevet

Heller mer mot at det blir gutt! Tror det har noe med testosteronnivået og kviser. 

Anonymkode: f2f50...0fd

Skrevet
20 timer siden, Trønderberte skrev:

Legen sa basiron var greit :-)

aner ikke hvilket kjønn enda, det sies at jenter "stjeler" moren skjønnhet... så gleder meg til kontroll på desember, tro om myten stemmer?

kviser er forferdelig! Utrolig vonde og skjemmende😞

Sliter med det samme selv. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jeg ikke vært gravid er det flere produkter jeg kunne ha brukt. Prøver å kutte ut sukker men det er ikke lett. Det er hormonelt og kanskje ikke så mye å gjøre med?

Har også hørt at jentebabyer stjeler mors skjønnhet😃

Skrevet

Jeg er 17 uker og det var kvisene som fikk meg til å ta en test. De har vært overalt siden :( Har kuttet ut alt av sukker og drikker juice av en agurk og et eple hver morgen. Begge disse tingene hjelper veldig! Har et par tre kviser igjen i pannen og litt på brystet, men det er myye bedre! 

Anonymkode: 35411...4a4

Skrevet

For meg hjalp det å spise mindre melkeprodukter. Er vegetarianer i tillegg, så spiste nesten bare grønnsaker, kornprodukter og frukt. Passet så klart på å få alle næringene++ jeg trengte. Drakk også mer vann. Da strålte det av meg!

Anonymkode: 64f63...36d

Skrevet

Takk for gode tips! Har kjøpt div ingredienser når, så nå blir det smoothie og sitronvann fremover! Håper det gir seg snart😨 Spiser forholdsvis kjøttfrie middager da jeg brekker meg bare på tanken av kjøtt 😩 (Veldig rart for ei som har spist kjøtt x 3 for dagen 😬 )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...