AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Vi skal overnatte borte noen dager i julen, henholdsvis min mor og svigermor. Begge disse har ganske gamle reisesenger stående som er tungvinte å få opp og sammen, så jeg kikker på nett etter en ny reiseseng som ikke koster skjorta sånn før jul. Men det ser ut til at de fleste reisesenger kun er beregnet for barn opp til 15 kg. Jeg vet ikke helt hva vår 2 åring veier nå (akkurat fyllt to), vi har ikke vært på 2-års kontrollen enda, men han er veldig lang for alderen. Hvor lenge har dere brukt reiseseng til overnatting borte? Anonymkode: 1cf54...025
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Min gutt var nok nærmere 3 da han sluttet med reiseseng. Men da var den ødelagt også. Anonymkode: 506c3...857
Sushi Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Vi slutta med reiseseng rundt toårsalderen. Ville ikke kjøpt ny reiseseng til en toåring.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Min seksåring veier 17 kilo, og hun brukte reiseseng hele sommeren hun var 4,5. Men hvis det bare er for bruk på steder der det finns alternativer, hadde jeg ikke giddet kjøpt en ny. Anonymkode: 1ed74...0f5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Sushi skrev: Vi slutta med reiseseng rundt toårsalderen. Ville ikke kjøpt ny reiseseng til en toåring. Nei jeg ser den, men det er liksom ikke alternative soveplasser for han hos besteforeldrene.. Anonymkode: 1cf54...025
Sushi Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg ser den, men det er liksom ikke alternative soveplasser for han hos besteforeldrene.. Anonymkode: 1cf54...025 Hva med en madrass på gulvet i soverommet dere sover på? Eller kjøpe en ekstra seng om det er plass. Regner med det blir behov for en soveplass til barnet hos besteforeldrene i mange år framover?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Jeg kjøpte en veldig billig reiseseng på babybanden til rundt 350 kr. Fungerer utmerket med en billig madrass fra jusk oppi kommer til og bruke den i jula også da er han 2,5 år. Så om du har råd hadde jeg glatt kjøpt en sånn. Anonymkode: 54a3f...f6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå