Tulla2 Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Er litt grønn på dette området :oops: Har til nå renset ansiktet morgen og kveld (renseskum og tonic) og smurt ansiktet med fuktighetskrem (alt fra Biotherm) Men lurer på om jeg skel begynne å "dekke" litt til for å skjule ujvnheter. Hva skal jeg da bruke - er det det fondation skal brukes til, eller er jeg helt på jordet nå :oops: Kom gjerne med tips til produkter :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Ja foundation kan brukes. Eller en dekk-consealer. Eller...begge deler
Gjest ikkepålogget_Uma Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Ja,enten foundation eller concealer(dekkstift) eller begge deler. Det beste er å velge en naturlig foundation(eks. på bra foundations som ikke dekker mye,men gir en jevn og naturlig hud; Clarins True Tadicante(?) og Clinigue(husker ikke hva den heter,men det nyese er bra.)Legg ett jevt lag med foundation...Er jo ikke sikkert at du trenger det da. Hvis du er så heldig å har fin hud. Men hvis du har noe du vil dekke over,så ikke bruk MER foundation til å dekke-bruk dekkstift. Bra concealere er eks fra Dior,The Body Shop og fra Lorèal. Husk at for å få et bra resultat og ikke gjøre noe verre for huden din er det viktig å bruke produkter basert på DIN hudtype. For eksempel om du har tendenser til fet hud:pass på at produktene er uten olje og andre ting som tetter porene. Har du tørr hud: Pass på at produktene gir mye fuktighet....Osv..
Tulla2 Skrevet 26. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2004 Bra at jeg ikke var helt på jordet da
Gjest Pia2 Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Hvis du har ujevnt hud ville jeg foreslå til deg å prøve et produkt som virkelig hjalp meg. Den heter Biogime 5 trinns hudpleie serie for kvinner. Jeg har brukt det i mer enn 2 år nå og kvittet meg nesten med alle ujevnheter på ansiktet mitt. Jeg får noen få kviser før mensen, men ikke noen alvorlig. Det finnes også et spesielt produkt for å kvitte seg fort med utbrudd (kviser). Den heter Blemish Control Gel. Bruk den i stedet for å dekke kvisene og ujevnheter med foundation. Da kvitter du deg med de fort. Produkter finner du på biogime.no
Gjest manic Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Pia2 Skrev i en annen tråd: "Prøv 5 trinns hudpleieserie for kvinner fra Biogime. Den har jeg hørt virker" Hørt? hoho...troverdig du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå