Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til bøker med 24 fortellinger/kapitler som passer som "julekalender" til barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Black Amethyst
Skrevet

Nei. Men du kunne ha lagd noe sånt sjølv, for eksempel kunne du ha valgt ut fortellinger du liker best, opp til 24 stykker som du setter i sammen. :) 

Skrevet

Eneste jeg vet om er Julemysteriet av Jostein Gaarder. Veldig fin bok som har ett kapittel for hver dag i desember. Selv som voksen liker jeg den boken veldig godt, og prøver å få lest litt i den hvert år :) 

• Liker 7
Skrevet

Støtter Julemysteriet. Det er en fantastisk bok og passer veldig godt som julekalender for både store og små.

Skrevet

Det fins en bok om Pulverheksa som er delt inn i 24 kapitler. Reisen til julestjernen fås som kalender med 24 småbøker. Karsten og Petras julebok er også fin, og har en salig blanding av aktiviteter, historier og annet for hver dag fram mot jul.

Anonymkode: 1bbad...657

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gamle barna dine er, men boken Verdens Fineste Julefortellinger er veldig fin.

Skrevet

Posten skal fram til jul fru pigalopp :)

• Liker 1
Skrevet

Boka om Nisse-Nils av Ole Lund Kierkegaard 😊

Skrevet
På 16 Nov 2016 den 12.17, Minya skrev:

Støtter Julemysteriet. Det er en fantastisk bok og passer veldig godt som julekalender for både store og små.

Enig :) gleder meg til å lese den til datteren min når hun blir større.

Skrevet

Denne hadde sønnen vår når han var liten, bare at det var en annen tittel. Mener det var H.C Andersen eventyr. Det er en julekalender som inneholder 24 små bøker med korte historier. Det henger en tråd på hver bok slik at man kan henge de på juletreet etterhvert. Husker ikke hvor jeg kjøpte den, men mulig de selges fortsatt. 

1117367-9-1448953783600.jpg

Skrevet

"Fjøsnisser i juleknipe" skrevet av Espen Rolstad er en veldig fin julebok med 24 kapitler. Den anbefales ☺

Anonymkode: 60bb9...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...