AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Er 25 år og singel. Bor i en litt større by. Har et OK stort nettverk, men har nå spurt sånn omtrent alle hva deres planer er. De aller fleste har fått familie og skal tilbringe nyttårsaften med mann og barn, andre småbarnsforeldre eller par. Og da sitter jeg der alene. Har hund, men kan sette den på en grei kennel og reise vekk. Men jeg har ikke noen plass å dra. Alene. Finnes det noe arrangement der ute for enslige? Tenkte kanskje å dra på en DNT hytte alene, men er redd det kommer en glad gjeng som skal feire der sammen og da blir jeg utenfor... Flere som er i samme situasjon? Hva skal dere finne på? Anonymkode: 7566a...200
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Jeg er i sammes situasjon og skal feire med familien. Foreldre, tanter, onkler, kusiner og fettere. Anonymkode: d307c...142
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Skal feire med familie. Foreldrene, søsken og besteforeldre. Liker å være med mine næreste i nyåret. Anonymkode: 016ea...b94
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Det er bare en dag. Tenk på hunden din, den vil feire med deg. Anonymkode: 38bbd...e9d 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 TS her Familien min er liten, altså bare foreldre ingen tanter eller søsken. Foreldrene mine skal feire med to vennepar... Føler ikke helt hjemme der tror jeg... Anonymkode: 7566a...200
cmd Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe arrangement der ute for enslige Det er sikkert mange andre også single. Noen samler seg på pub på nyttårsaften for drikk og prat. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Jeg har vært i samme situasjon og da var jeg bare hjemme alene. Trente, var på jobb og så på filmer og tv-serier i sofaen under pledd og spiste godis. Helt greit, det verste var alt det sosiale presset rundt nyttårsaften og at det ikke er "lov" å være alene da. Etterhvert som jeg ble eldre har jeg skjønt at mange sitter alene på slike dager. Anonymkode: 58ec6...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Kan du ikke være hos vennene dine selvom de er med barn og mann/kone? Jeg er den eneste single i gjengen min, alle de andre jentene er gifte og de fleste har barn. Det hindrer da allikevel ikke meg å være sammen med deres familier på slike dager. Det er bare hyggelig det Anonymkode: daabc...dd8 3
Gjest made4u Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 Skal ut med venner jeg skal besøke i Haugesund , er ikke alt for kjent i byen selv om jeg har vært ute der noen ganger, blir spennende.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #10 Skrevet 17. november 2016 Vi er en fin blanding av single, par, barnfrie og småbarnsforeldre, som kommer opprinnelig fra hele landet (og en del fra andre land), alle ca 25 til 35+ år, som bor innenfor en time fra oslo. Småbarnsforeldrene ferier vanligvis med andre småbarnsfamilier/egne familier eller alene. Ellers i gjengen drar noen hjem, andre samler seg. I fjor var vi 6 stk, hvorav ett par, 3 single, og ei som var i forhold men typen måtte jobbe. Året før var vi 25 stk som samlet oss. Du sier par skal feire med andre par, er det dem som sier du ikke kan bli med, eller er det du selv som ikke vil være med? Anonymkode: 14d9b...5f8
Faile Skrevet 17. november 2016 #11 Skrevet 17. november 2016 Eg tenkte eigentleg å feire med familien. Men broren min skal ikkje vere med og då blir det litt stusseleg. Derfor skal eg feire med ei venninne i Oslo. Me har tenkt å sjå på film, ete godteri og gå ut på verandaen når fyrverkeriene blir skutt opp.
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. november 2016 #12 Skrevet 17. november 2016 Ta med hunden opp på fjellet hvor det er mindre fyrverkeri. Sitt og kos dere med junkfood og netflix.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #13 Skrevet 17. november 2016 Hvis du ikke ønsker å være alene så tror jeg det finnes platformer for de som ikke har noe annet å gjøre Det er kanskje noen vennegrupper på facebook for området der du bor? Eller så kan du lage en tråd her og spørre om noen vil møtes og feire sammen Anonymkode: 3c526...ed4
Serafina. Skrevet 17. november 2016 #14 Skrevet 17. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke være hos vennene dine selvom de er med barn og mann/kone? Jeg er den eneste single i gjengen min, alle de andre jentene er gifte og de fleste har barn. Det hindrer da allikevel ikke meg å være sammen med deres familier på slike dager. Det er bare hyggelig det Anonymkode: daabc...dd8 Dette tenker jeg også. I min vennegjeng har det ikke vært noen siling på single eller par med eller uten barn og det er jeg veldig glad for. Er det du som ikke ønsker å feire med småbarnsfamilier eller er det de som ikke vil ha med deg? 1
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #15 Skrevet 17. november 2016 Må det skje noe på nyttårsaften da? Alltid syns det er mest mas og litt krampe. Vil helst være hjemme på en kveld hvor de fleste blir dritings
ransfelt are Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 Har vært alene en nyttårsaften i by. Student og alle jeg pleide å feste med var hjemme. Endte opp med å kjøre pirattaxi. Sosialt på en litt stusslig måte. Men alle jeg kjørte ble jo glade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå