Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #1 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg er ikke helt sikker på om denne testen har vært innom her før, men jeg får håpe den ikke har det. Jeg husker det iallefall ikke. http://www.playbuzz.com/kathleenlawrence10/what-nationality-does-your-temperament-belong-to Australian media.melty.fr As if anyone from the capital of huge blue beaches and surfing culture would have a temper. No, you're all about being chilled and cool and taking every day as it comes at you. You have an easy and relaxed temperament that makes you incredibly popular wherever you go. We can't get enough of your fun personality! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #2 Del Skrevet 16. november 2016 Takk for bildet av Chris Hemsworth @Black Amethyst Ble italiener jeg, stemmer ikke i det hele tatt You can take frustration and disappointments even-evenhandedly, but the second someone crosses the line, your emotions get the better of you. You're never quite sure when the beast will come out. It can happen over an insignificant and poorly-timed comment and other times it will stay dormant in even the most trying circumstances. This tendency clearly comes from your passion and desire for the world to be ideal. You want the world to function properly, you want your friends to be perfect, and your love to always be passionate, and when these fail you, it frustrates you to no end. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 16. november 2016 #3 Del Skrevet 16. november 2016 Italy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #4 Del Skrevet 16. november 2016 @canacas Jeg visste ikke engang hvem han var. Men takk for at du fortalte meg. Litt spesiellt temperament som beskrives angående den italienske temperament. Jeg liker godt mitt svar's resultat, men vet ikke helt om jeg er fullstendig så "chilled" hele tiden. Jeg kan da også ha svært til temperament noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #5 Del Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, Black Amethyst skrev: @canacas Jeg visste ikke engang hvem han var. Men takk for at du fortalte meg. Litt spesiellt temperament som beskrives angående den italienske temperament. Jeg liker godt mitt svar's resultat, men vet ikke helt om jeg er fullstendig så "chilled" hele tiden. Jeg kan da også ha svært til temperament noen ganger. Thor (total avsporing ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. november 2016 #6 Del Skrevet 16. november 2016 Italiensk, noe som stemmer ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 16. november 2016 #7 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg fikk også italia... Haha. Vet ikke helt om det passer, men passer bedre enn et typisk "norsk" temperament i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. november 2016 #8 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Fikk italiensk jeg også, noe av det stemmer faktisk Endret 16. november 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #9 Del Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Thor (total avsporing ) Er Thor en bra film? Har noen ganger lurt på om jeg burde se på den? Og han ser naturligvis stilig ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 16. november 2016 #10 Del Skrevet 16. november 2016 British: You simply don't have much of a temper to speak of. You are usually at an even-keel and have a balanced and appropriate reaction to most situations. Every once in a while you may curse someone out, but once you have that tiny bit of aggression off your chest, everything is OK again. Stemmer på en prikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #11 Del Skrevet 16. november 2016 Flesteparten på KG blir italienere eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. november 2016 #12 Del Skrevet 16. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Flesteparten på KG blir italienere eller Kan forklare en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #13 Del Skrevet 16. november 2016 Akkurat nå, Black Amethyst skrev: Er Thor en bra film? Har noen ganger lurt på om jeg burde se på den? Og han ser naturligvis stilig ut der. Spørs om du liker sjangeren. Jeg liker sånne filmer, og med Chris Hemsworth blir alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. november 2016 #14 Del Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, Black Amethyst skrev: Er Thor en bra film? Har noen ganger lurt på om jeg burde se på den? Og han ser naturligvis stilig ut der. Ja en fantastisk film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #15 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) 5 minutter siden, canacas skrev: Spørs om du liker sjangeren. Jeg liker sånne filmer, og med Chris Hemsworth blir alt bra Ja, jeg liker mange filmer som er "action, adventure og fantasy", dette er sjanger kategoriene filmen Thor er satt under. Men ikke alle trailere er alltid så gode, så noen ganger blir jeg litt usikker. Derfor jeg spør om det er en bra film etter din mening. Endret 16. november 2016 av Black Amethyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #16 Del Skrevet 16. november 2016 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ja en fantastisk film Takk for svar! Da kan det nok hende at jeg vurderer å se filmen en gang snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #17 Del Skrevet 16. november 2016 Akkurat nå, Black Amethyst skrev: Ja, jeg liker mange filmer som er action, adventure og fantasy. Men ikke alle trailere er alltid så gode, så noen ganger blir jeg litt usikker. Derfor jeg spør om det er en bra film etter din mening. Jepp Kan anbefale Avengers også, digger egentlig det meste Joss Whedon lager (han lagde Buffy og Angel vettu, og kjenner godt til Drusilla ) Joss lagde Avengers, usikker på om han står bak Thor også. Dialogen er helt fantastisk underfunding i Avengers, typisk Whedon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. november 2016 #18 Del Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jepp Kan anbefale Avengers også, digger egentlig det meste Joss Whedon lager (han lagde Buffy og Angel vettu, og kjenner godt til Drusilla ) Joss lagde Avengers, usikker på om han står bak Thor også. Dialogen er helt fantastisk underfunding i Avengers, typisk Whedon. Avengers virker litt kjent ut, men når det nevnes at de kjemper mot Loki så tror jeg ikke at jeg har sett den. Men det minner meg litt på en annen film jeg har sett. Skal tenke på den og. Takk for ekstra film tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 16. november 2016 #19 Del Skrevet 16. november 2016 Italiensk her også. Noe av det stemmer jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. november 2016 #20 Del Skrevet 16. november 2016 Italiensk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå