AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Jeg er ei skikkelig skravlebøtte når jeg drikker hehe Men hvordan være morsom og bli godt likt? Hva snakker man om? Kom gjerne med konkrete forslag til morsomme vitser som garantert får folk rundt meg til å le og bli i godt humør:D Anonymkode: 5c4a7...64c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei skikkelig skravlebøtte når jeg drikker hehe Men hvordan være morsom og bli godt likt? Hva snakker man om? Kom gjerne med konkrete forslag til morsomme vitser som garantert får folk rundt meg til å le og bli i godt humør:D Anonymkode: 5c4a7...64c Toe ned skravlinga og prøve å lytte mer. Smile og le masse er ok bare det ikke blir som høye skrik. Konkrete ting er vel ting man har lest i nyhetene i det siste, om du har hatt et bra kjøp på nett den siste tiden. Julegavekjøp man skal gjøre er safe. Ellers er det jo mange som diskuterer jobb på slikt, bare å holde seg litt nøytral til å ikke dele for mye megative meninger om jobben. Prate lite om seg selv, mwn heller spørre andre om ting du vet de har gjort eller har planer om. Folk er somregel veldig glad i å prate om seg og sitt. Anonymkode: 8f452...903
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Å være den som sitter å vitser en hel kveld kan fort bli sett på som slitsomme. Hvorfor gå inn for å være klovn på julebordet? Anonymkode: 8f452...903 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Tror det er vanskelig å planlegge vitsefortelling. Jeg får ofte folk til å le i den rette settingen, men kan ikke fortelle en vits om jeg prøver. Det er mer en kjapp kommentar/replikk ut fra øyeblikkets assosiasjoner, umulig å planlegge, det bare dukker opp der og da. Kan være ordspill eller spinne videre på en annens replikk, vet ikke helt... Prøver å holde igjen når det ikke passer da Anonymkode: 74290...bf0 2
*Pixie* Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 (endret) Det er veldig slitsomt med folk som har planlagt å være morsomme som regel. De som er morsomme og får "alle" til å le, er som regel morsomme fordi de leser situasjoner og har god timing. Dette er ikke noe som kan læres ved å øve på vitser. Endret 16. november 2016 av *Pixie* 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #6 Skrevet 17. november 2016 Vær deg selv, lytt til andre og vær positiv. Anonymkode: 34782...0f2
Gjest skjære Skrevet 17. november 2016 #7 Skrevet 17. november 2016 Ta opp tweetsa til Listhaug. Det er alltid en slager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå